02 Eylül 2014

Kürkçü Dükkanı

Resmen pusuya yattım , fark etmediniz.

Gizliden takip ettim hepinizi.
Mesela İnstagram sağolsun  ne yediniz , ne içtiniz , nerede gezdiniz hepsinden haberim var.
Sonra Twitter sağ olsun neye kızdınız , sövdünüz , neyi yalandan övdünüz onlardan da haberim var.
Hele hele Swarm sayesinde gittiğiniz yerlerden , sohbet ettiğiniz kişilerden bile haberim var.

Ama ben en çok yazdıklarınızı özledim.
Çok özlediklerime kayıtsız kalamadım bazen , uzandım şezlonga tüm gün pıs pıs okudum haberiniz yok.

Mükemmel tatil yaptım denemez ama bu seferki uzun sürdü , o kesin.

Dinlenmiş sayılmam ama heybemde bir dolu şeyle geri döndüm.

Zeki Müren'in evine gittim mesela. Videolar bile çektim blog için.
Muhteşem güzel bir otelde kaldım 1 gece , görmeniz lazım. Bir sürü fotoğraf çektim sizin için.
Ayvalık'ta 1 yıl yaşamış ama dünyadan habersiz bir insan olarak efsane bir sokak keşfettim. Neler aldım bir bilseniz.
Bir köy düğününe katılmaz zorunda kaldım ki peçetelerinizi hazırlayın gülmekten ağlayacaksınız.

Hepsi pek yakında , işte tam da bu blogda !!!

O değil de yazmayı mı özlemişim ne ?
Umarım siz de özlemişsinizdir.

Aklımı şu şezlogdan koparır koparmaz kürkçü dükkanına döneceğim :)


34 yorum:

  1. aaa! ne güsell!
    damla geri dönmüş! :)

    YanıtlaSil
  2. Dönüşüm muhteşem olacak diyorsunuz yani ;)). Peki bekliyoruz o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzyıllıkkonak ; muhteşem olur mu bilmem ama güzel şeylerle olacağı kesin , sağolun :)

      Sil
  3. Herkes kürkçü dükkanını özlemiş sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Yaşar Altunbaş ; herkes de var di mi aynı duygu :)

      Sil
  4. Bu güzel yaşadığın tatili dört gözle bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin; yarından itibaren başlıyorum :)) Yeni evin hayırlı olsun bu arada :)

      Sil
  5. Özledik tabi:) Merakla bekliyorum yazılarını.

    YanıtlaSil
  6. Heyecan ve merakla bekliyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. rmmbr ; seni ayrı özledim. Tez zamanda görüşeceğiz inşallah :)

      Sil
  8. Özlenmez mi hiç :)
    Hoşgeldiiin :)
    Muhteşem yazılar bizi bekliyo sanki amaa reklamlardan sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis ; Az sonraaaa hahaha, canım Seyma ben de senı özledim. Hoş buldum :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Kıh kıh Kıh bekle beni Fatoş Zeki Müren bizi de görecek

      Sil
  10. Özledik özledik :) Resimlerinle takip ettik biz de seni. Haydi bir an önce yazmaya başla gördüklerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her Şeyden Konuşmalı ; Sinem'cim biraz tozutmuş olabilirim resim konusunda , tatil şımarıklığı işte :)

      Sil
  11. Ayvalık'ta 1 yıl çok ilgimi çekti. Çoluk çocuk taşınalım, orada yaşayalım diyoruz. Acaba çok özel değilse deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Bir anne gözüyle Ayvalık çok işime yarardı doğrusu. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağlar Kızı , ilk önce sen hoşgeldin buralara. Ayvalık konusunda deneyimlerimi tabi ki paylaşırım ama pek derin olmaz zira sadece 6. sınıfı orada okudum. Güzellik konusunda bolca şey yazacağım ama bak :)

      Sil
  12. Hoş geldin yahu :D Demek hepimizi takip ediyordun. Bizde senin yazılarını özledik.Hele Damlanın plakları :D Bekliyorum yahu. Tekrar hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; Teşekkür ederim , şımardım şimdi. Damla'nın Plakları da dinlensin azıcık dedim , gitiğim her yerde de antikacı aradım durdum :) Pek yakında bombastik isimler var :)

      Sil
  13. Hoş geldin!!
    Ben de diyorum buraları unuttu, kapatıp gidecek. :))
    Merakla bekliyorum yazıları. :DD

    YanıtlaSil
  14. Ben de takip ettim İnstagram'dan:) Köy düğünü mesela:) Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldin Damlacık :)) bekliyoruz yeni postları hadi bakalım :D

    YanıtlaSil
  16. Cok merak ediyorum neler yazacaksin. Özledim bende seni cok. Bekliyorum sabirsizlikla.

    YanıtlaSil
  17. fotodaki yastığa bayıldım,ne kadan da şekermiş :)
    bu arada hoşgeldin

    YanıtlaSil
  18. Canımcım, konuyla alakasız olacak farkındayım ama Emrah Serbes'in Deliduman kitabını gördüm de... Tavsiye eder misin? Sevgiler..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe