16 Eylül 2014

Defter Kapla-t-mak

Her okul açılışına yakın kaplanacak defter ve kitapları düşündükçe sizi de benim hafakanlar basıyor mu bilmem.
Önceki senelerde "bir yudum şarap bir defter " teması ile eğlenceli hale getirmeye çalışmış da olsak pek başarılı olduğumuz söylenemezdi.
Bakınız 2. sınıf
3. sınıfta şarap kesmemiş votka shut'a geçmişiz ;
Hatta geçen sene bu ulvi icattan bahseden arkadaşlara içimdeki retro ruh  ve ben burun kıvırdık. Ay yok artık bile dedik.

Ama bu sene....

Kolay defter kaplama from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Böyle kasvetli işler için böylesi  basit makineler üretiyorlar ya kafamı taşlara vurasım geliyor "bunu ben düşünmeliydim" diye.
Adamlar yapmış vallahi , helal olsun.

Arada ekrana giren Can ve göbeğini görmezden gelin:)

15 yorum:

  1. Yaa benim en sevdiğim işti küçükken!
    Şİmdi kırtasiyelerde defter kaplama köşesi var, orda şipşak kaplanıyor..
    ama o tat..
    o eski tat!
    Neyse sıkılanların yanında ben pek konuşmayayım değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Şimdi hazır kaplamalar satılıyor . Annem on önceden hep Almanya'Dan getirirdi bizde öyle onu takardık . Şimdi artık burada da var :)
    Kolay gelsin ve başarılı bir yıl diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Ben defterlerimi, kitaplarımı kaplamayı çok severdim. Hatta özenle seçerdim kaplayacağım kap kağıdını. Hiç kimseye böyle bir zorluk yaşatmadım o yüzden:) Bu yöntem de çok hızlı ve kolaymış tabii ama ben kaplardım yahu hepsini ;)

    YanıtlaSil
  4. Bakıyorum da genel olarak var bu durum. Kolay gelsin. :D

    Ps: işteyim ben video açamıyorum fazla bazı bazı denk geliyor. Müsait olunca açar izlerim onu bende:* :)

    YanıtlaSil
  5. off of çok zormuş bu iş unutmuşum ben de kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  6. ay dün akşam hepi topu 8 kitap kapladım, üstüne bir bira açtım. Yok yav başka türlü gitmiyor

    YanıtlaSil
  7. Her sene annem "Öğren artık şunları kaplamayı!" diye söylene söylene kaplardı. Teknoloji ilerledikçe neler neler çıkmış da haberimiz yok. :D

    YanıtlaSil
  8. okurken kitap ve defterlerimizi babam kaplardı,çok da itinalı kaplardı
    o günler geldi aklıma ...

    YanıtlaSil
  9. ayyyy deli oluyorum her sene ben yapıyorum bu işi, bu sene yaklaşık dört saatimi aldı, bu aletten buralarda yok sanırsam hiç görmedim ama yinede baktıkça ağlama isteğiyle doldu.

    YanıtlaSil
  10. bütün annelerin kabusu sanırım neyse daha çok var sanırım bu işlere :) takipteyim artık bana da beklerimm

    YanıtlaSil
  11. Bir sürü kapladım bir o kadar daha kitap çıktı! Nerede bu şey? Ben nasıl görmedim hiç? Ne dua alır bunu icad eden ha:-)

    YanıtlaSil
  12. Biz okul öncesi kitaplari aldiktan sonra giderdik ve carsidan kitaplara uygun kaplama alirdik. Bir sonra ki sene kitaplari icinden cikarir yeni dönemin kitaplarini sokar, daha büyük yada kücük kitaplar eklendiyse yeni kaplamalar alirdik. Bir iki kere kendim kaplamisimdir.

    YanıtlaSil
  13. Benim defterlerimi hep ablam kaplardı. :D Sağolsun. Ama ben okulda kaplıkları hep çıkartırdım. Çünkü hep dış kapak fenerbahçe logoluydu. Ki ben bjkliyim. :D:D:D:D Emeğine sağlık unutmadan.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe