12 Eylül 2014

#DamlaninPlaklari 46


Hayat hepimize mutsuz olmayalım diye ip uçları veriyor aslında da , biz farkına mutsuz olduktan sonra varıyoruz.
Çok yakın bir arkadaşım vardı mesela , aylarca yazdığım #damlaninplaklari yazılarımın tek satırını okumamış laf arasında "geçen gün de aynı şeyi yazdım #damlaninplaklarinda ,okudun mu ?" dediğimde 

- Yoo , ben plak yazılarında paylaştığın şarkıdan bahsediyorsun diye hiç okumuyorum ki demişti. 

Al sana ip ucu. Ne ucu , hayat  koca halatı vermiş eline bi aç gözünü bak değil mi ?
Yok işte! İnsan konduramıyor. 

Şimdi ben neden yazdım peki bunları?

Aslında bugün size Nil Burak'ı ne kadar sevdiğimden bahsedecektim. 
Uzun yol seyahatlerimde dinlemek için bir de cd sini aldığımdan , cdnin gerçek plak kayıtlarından oluştuğunu , tüm tatil boyunca bayılarak dinlediğimizi anlatacaktım. 
Hani aranızda benim gibi nostalji sevenleriniz varsa ama plak çılgınlığına bulaşmaya zamanınız el vermiyorsa müzik marketlerde Nil Burak , Ayla Algan , Seyyal Taner , Atilla Atasoy ve bir çok başka sanatçının "En İyileriyle " adlı bir seri cd sinin olduğunu anlatıp belki de sevaba girecektim. 

Öyle aklıma geldi. Güldüm kendi kendime. 
Siz aldınız bence mesajı :) 

Siz de gülün bu hafta sonu e mi ? Koca koca kahkahalarla gülün ... 

6 yorum:

  1. Benzeri bir olay vaktin de benim de başıma gelmişti. Trajikomik:)
    Neyse, hayat bize güzel be canım! :*
    Nil Burak'ı da pek bi severim hani. <3

    YanıtlaSil
  2. nostaljiyi de tebessümleri de seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar arasında olur öyle şeyler derdi annem görse.. Tabii arkadaş ayrı dost apayrı.. :))
    Bu arada Nil Burak sevilmez mi? :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe