14 Ekim 2014

Pastaya "Üf" De !(me)

Gectigimiz hafta sonu Can beyin dogum gunuydu. 
Evet cok guzel bir sey , evet cok tesekkurler , evet cok yasasin , evet iyi ki dogurmusum v.s.
Nasil yapmisim ama :)
Dedik ki dogum gununu bu yil evde kutlamayalim. Artik minik degiller ,hepsi oldu birer erken ergen. Kutu gibi ev zaten onca cocuktan sonra evin pencereleri bile yer degistiriyor, normal hayatimiza donmemiz iki haftayi buluyor :)

Mekan arastirmaya basladim...

Kidz zart ve kidz zurt' u aramakla basladim ise. Dedim boyleyken boyle gelelim biz bi pasta ufleyelim cocuklar iki kostursun. Fiyat verdi sag olsun , yok dedim yanlis anladiniz hisse devri istemedim biz gelip sadece pastaya puf diyecegiz. Yok dedi ortak olmazsaniz mumkunati yok. 

Cok severek etkinliklerine de gittigim birkac kitabevleri var , onlari aradim. Zannedersem onlar da beni yanlis anladi. Pasta sizden dedi , normalde 20-25 tl ye gittigimiz etkinlige cocuk basi 50 tl dedi. Bir de saat siniri verdi vs. Dedim o is de yas...

Simdilerde modaymis , sinema salonu kapatiyorsun. Film izliyormus cocuklar , filmin sonunda pastaya bir puf hadi size gule gule. E ne anladim ben o isten , cocuk dedigin hele ki hepsi bir aradayken izler mi o filmi. 

Bir restautranta sordum dedim su kadar cocuk hepsine menu istesek , pastamizi da disardan getirsek bize kaca olur? Normalde cocuk menusu 17 size 22 dedi. Dedim saygilar .... 

Dibidik akvaryum ile zibidik akvaryumu da aradim. Verdikleri fiyat  karsiliginda kendimi kopekbaliklarina canli yem yapsam bunu da kanallara satsam ancak odesiriz.

Sonra oturdum usenmedim hesap yaptim , yemin ederim o paralara ben yeniden cocuk yaparim! 

Sevindiniz di mi ?
Ama yapmam! 
Salak miyim ben ?

Sonra her yil iki dogum gunu mekani arayayim di mi ?

Yoksa Party evi mi acsam ki , iyi para var bu iste! Ama Parti evi degil Party evi , kulaga daha mi cool geliyor yoksa Turkce olunca devlet mi kabul etmiyor bilmem hepsi "Party" evi cunku... 

Kafam karisik , yazmayi da ozlemisim zaten. 

E siz neler yapiyorsunuz bakalim ?

27 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. öz'ünkitaptutkusu ; henüz yapmadı , bu pazar hem aile bütçemize hem pastaya püf diyecek :D

      Sil
  2. Doğum günümüz aynı mı yoksa Can'la:-)

    Anne olma günün kutlu olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; 11 Ekim bizim paşanın doğum günü. Senin de yeni yaşın mutlu olsun canım :)

      Sil
  3. Hoşgeldin :)
    Mutlaka bilemediğimiz ve epey çileli olan kısımları da vardır bu "party" işinin fakat dediğin fiyatlara da yok artık dedim. Bence aç, hiç vakit kaybetme.

    Güzel yıllar, mutlu yıllar bütün ailenize.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım Ponti,
      açayım di mi :) "party" başına çok değil 3 asgari ücret alsam oh mis...
      Çok teşekkür ederiz

      Sil
  4. Merak ettim sonunda evde mi yaptiniz partiyi :)
    Insanlar abarttikca mekanlar ve firsatcilar da bunu kullaniyor bence...
    ev bahceli olsa cocuklar bahcede hem oynasa hem pasta uflese sanki :)
    Mutlu yaslar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Balık Bir Kedi ; Sonuç olarak bir yakınımızın kafesinin üst katında mini bir kutlama yapmaya karar verdik. Kendi de fikri beğendi neyse ki :)
      Gerçekten fırsatçılık kol geziyor , turizm sektörünün içerisindeyiz ailecek bir çocuk partisinin maksimum maliyetini bilince insana garip geliyor 10 katı para ödemek.
      Teşekkürler :)

      Sil
  5. ah, sabah sabah çok eğlendim kız özlemişim seni. gecen hafta ben de yaptım üfletmece, yazarım bir ara işkencemi. öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş , ay ben de seni ne çok özlemişim ya :) Anlat da az gülelim hadi. Senin kuzunun da yeni yaşı şans dolu olsun inşallah :)

      Sil
  6. doğum gününü ben de kutluyorum Can'ın :)

    YanıtlaSil
  7. Can beyin doğum gününü kutlarım efendim. Yahu dışarıda doğum günümü kutlanırmış evde kutlayın bence:D Ama parti işinde para var galiba :D

    Valla ben bitirme tezi için uğraşıyorum. Çok fena yoğunum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah ; çok teşekkür ederiz , hem de ne para var Emrah bir duysan :))
      Kolay gelsin sana da ya , su gibi bitsin inşallah :)

      Sil
  8. Hayır party house lütfen:) ben de geçen özendim, pek güzel bir yerdi, hiç yorgunluk yok bastır parayı bitsin gitsin de fiyatları bilmiyorum tabii:) havalar nasıl sizin oralarda hani bir parkta yapsanız piknik gibi ? arkadaşım öyle yapmıştı süper oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeliz; özenme Yeliz özenme canım özenme tatlım özenme ... Anladım ki büyük rant dönüyor bu işte. Hani turizmci bir aile olmasak normal bakabiliriz ama 2 saat sınırladığı parti için 4 asgari ücret parası isteyen kafeyi görünce pes ettim.
      Ah İstanbul'un bir günü bir gününe uymuyor , yoksa toplayacağım Bebek parkına sereceğim piknik örtüleri herkese benden sandviç , pes edene kadar koşsunlar ama Ekim ayı işte insan cesaret edemiyor :(

      Sil
  9. Bu gidişle evde yapacaksın gibime geliyor :)
    Nice yaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Mucizelerim ; yok ,hayır , asla :) Ay bak geçen yıllar geldi aklıma ürperdim :)))
      Teşekkürler

      Sil
  10. Kutlu olsun, iyi ki doğmuş, ışık ışık bir ömrü olsun..
    Yaa bu parti işleri gerçekten çok pahalı ve saçma oluyor aile için, çocuklar süper eğleniyor ama.
    Bende arkadaşlarımdan biliyorum, deneyimim yok yani :)
    Biz napalım işte hayat devam ediyor, ben yazıyorum bloğumda napıyorum, ne ediyorum, nasıl buhranlardayım, neler oluyor, beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin; çok teşekkür ederiz iyi dileklerin için.
      Aslında çocuklar beraber oldukları her yerde çok eğleniyor. Biz biraz etiketçi ve mekancıyız ebeveynler olarak.
      Yaz olsa bir parkta bile yapabilirim yalın ayak koşup oynasalar mesela... Ama bu işi hesap edemedim ben hamile olmadan önce :)))
      Hımm ne buhranıymış o bakalım , geliyorum ...

      Sil
  11. Allah iyiligini versin senin. :) Yine yüzümü gülümsettin. Bende senin yazilarini okumayi özlemisim. Biz de de bildigin gibi iste. Yeni üniversite, yeni is basvurulari falan. Bu arada blog adresim degisti, ugrarsan canim cok sevinirim. www.ahukader.de

    YanıtlaSil
  12. Dün seni düşündüm ne zamandır yazmıyor diye. Biliyor musun hollandada heryer yeşil ve çocuk dostu ya o kadar çok ucuz alternatif var ki. Mesela bir park var devasa büyük, yfak çocuklar içşn değil can yaşındakiler için tırmanma kayma vs aletleri var, survivor oyunları gibi şeyler. Yanında piknik masaları var, oraya kağıt örtüler serip süsler asıyorlar dogum günlerini yapıyorlar öyle güzel ki. Sonra ormanda yine böyle geniş alanlar ister futbol tenis ister yine böyle survivor parkı. Öyle birsey bulabilsen keşke

    YanıtlaSil
  13. Sağlıklı mutlu uzun nice seneler diliyorum Can,a iyiki doğmuş... sevgiler Damlacım.

    YanıtlaSil
  14. Çok iyi anlıyorum:))) Biz de kalabalığımız epeyce diye böyle bir arayış içine girdiğimizde anlamıştık hanyayı Konyayı:)))) Kolay gele. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Yazı çok şeker, gülerek okudum :) Özellikle dibidik akvaryumla zibidik akvaryum fikrini tutttum. Numaralarını verirsen, ben de bi fiyat almak isterim. :P Bu arada biz oğluşun her doğum gününde mümkünse ailecek, ya da yanımıza sevdiği bir arkadaşını ve ailesini de katarak ufak seyahatler yapıyoruz. Hafta sonu kutluyoruz yani hep. :) Onun unutamayacağı kişileri ve yerleri düşünerek tabi. Bazen sadece ailecek oluyoruz şehir dışı bi yerlerde, bazen de sevdiği birileriyle. Ama emin olun, hem bir sürü anı birikiyo, hem stressiz, tam tersi çok keyifli geçiyo her doğum günü. Bu keyifli yazıdan sonra hemen izlemeye başlıyorum tabi sitenizi de. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de kutluyorum Can'ın yeni yaşını. Umut dolu, nice senelere...

    #Türk demek Türkçe demek.

    YanıtlaSil
  17. Mutlu yılları olsun erken ergenin:)
    bu parti evlerinde yapılan d.günlerine dökülen paralara acıyorum çok, haklısın eve de o kadar çocuğu sığdırmak zor, en güzeli açık alanda piknik gibi yapılan d.günleri, hem mekana para ödeme derdi yok, istediğini götür ye, çocuklar çimenlerin üzerinde yuvarlansın filan mis.. e bu da yazın doğan çocuklara özel, kışın doğanlar için henüz çözüm bulamadım.. bulursam yazarım:))

    YanıtlaSil
  18. Yuhunuz, sizin oralar nasıl yerler olmuş Damla, bu ne çaresiz adam buldun mu yolacaksınızcılıktır! Aman ben buraların gözünü seveyim.
    Öyle de böyle de kutlanmış o doğum günü, iyi ki de doğmuş Can:) Gerisini annesi düşünsün.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe