17 Ekim 2014

#DamlaninPlaklari 47

1 gün ,yilda sadece 1 gün

Herkesin birbirini affedebileceği , affettiklerini bile unutabilecekleri sihirli 1 gün olsa?
Olmaz ya!
Oldu diyelim...
Bi düşünelim.

Kimler olsun isterdiniz karşınızda?
Kimleri affedemediniz bugüne kadar ?
NEDEN affedemediniz?

Peki!

Oldu ya geldi o gün
Gerçekten , yürekten ister miydiniz affedilmeyi ?
Sizi kim affetmedi bu gune kadar ?
NEDEN affetmedi?

1 gun , yilda sadece 1 gun
Ilahi bir guc toplasa hepimizi bir odaya
Herkes birbirini affetmeden cikamazsiniz bu odadan
dese,
Ilk kimden baslardiniz affetmeye ?

Bana sorarsaniz
Bir sairin de dedigi gibi
Öğrendim ki... 
Bazen başkalarını affetmek yetmiyor. 
Bazen insanın kendisini affedebilmesi gerekiyor.  Ataol Behramoglu 

Ferdi Ozbegen - Affetmem Asla Seni from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

6 yorum:

  1. Affetmeyi ve sevmeyi öğrenmemiz gerekiyor galiba...

    YanıtlaSil
  2. Aynen.. İnsan önce kendini affetmeli.. Sonra gelir sırası doğal olarak diğerlerine..

    YanıtlaSil
  3. Kızdığı insana sinirini, kinin rahatça boşaltan ama sevgilisine sevdiğini söylerken kızaran insanlar için zor sorular sormuşsunuz... Ama derin derin düşündüren çok güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Uzun süre oldu sanırım plakları dinlemeyeli. :) İyi oldu bu yahu . Emeğine sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben de kendimi affetmek isterdim sanırım.

    YanıtlaSil
  6. düşündüm! kalbimi öyle incitenler var ki, affetmem asla onları..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe