08 Mart 2015

PABUCUMUN GUNU

Sabahtan beri oturdum izliyorum.
Gerek sosyal Medya , gerek maillerimize gelen kampanya haberleri ve hatta telefonlarimiza gelen sms mesajlari.
Neyi kutluyoruz biz 8 Mart'ta ?
Madem esitligin savunuculariyiz neden 'Kadinlar Gunu' diye bir gun yaratip bunu kutlama geregi duyuyoruz. Bu dupeduz esitsizligin temeli olmuyor mu?

Dovuluyoruz , Eziliyoruz, Hirpalaniyor ve Tacize ugruyoruz.
Yetmiyor calisiyoruz , doguruyoruz, hizmet ediyoruz ama yaranamiyoruz.

Sonra neymis 8 MART DUNYA KADINLAR GUNUNUZ KUTLU OLSUN mus!

Peh! Peh! Peh!

Bugunden sonra Kadinlar oldurulmeyecekse , yolda yalniz yururken karsidan gelen 3 erkegi gordugumde kaldirim degistirmeyeceksem , trafikte sirf kadin oldugum icin ezilmeyeceksem , Sirf etek giydi diye bilmem ne olmayacaksak kutlayalim tabi ama ben pek umutlu degilim, ya siz?

Iste o gune kadar 8 Mart asagidaki resimde bahsedilen koca bir strateji ve pazarlama  oyunu olmaya devam edecek!

5 yorum:

  1. Yazdığım yazıda da bahsettim, sus payından başka bir şey değil kadınlar günü. Sen tüm günlerde eziyet et, taciz et, döv, öldür sonra gel bir güne al senin de ve yine o bir günde bile işlenmeye devam etsin tüm acılar.

    Bu arada merhaba deyip, kaçıyorum.
    İyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  2. Adet olmus 8 Mart dünya kadınlarını kutlamak artık.. Kadınları anlayabiliyormuyuz bunu sormamız lazım kendimize... Güzel bir yazı dizisiydi.

    YanıtlaSil
  3. her kelimesine katılıyorum. adı ve amacı çoktan değişmiş olan bu günün ısrarla kutlanması şaka gibi ve çok öfkelendiriyor beni..

    YanıtlaSil
  4. Birde anlamsızca ve de salakça her kasada, her köşebaşında karanfil verenler var.
    Kadınlar günüymeüş pehhhhh. Kadının adı yok ki ülkemde günü olsun...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım hislerime tercüman olmuşsun, papucumun günü tabi. Sen kadınlara sürekli şiddettin olduğu tecavüzün, tacizin olduğu iğrenç bir ülke ol sonra al eline bir karanfil kadınlar günü kutla rezillkten başka bir şey değil.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe