05 Haziran 2015

Zafere Giden Her Yol Mübahtır

Vallahi atalarımız öyle söylemiş :)

Şimdi efenim size hem bir duyuru yapacağım hem de siyasi partilerden önce oylarınızı isteyeceğim.

Dünyada bir çok ülkede şubesi olan Legoland bu yaz İstanbul'da da Legoland Discovery Center  açacak.

Bu haberdi.

Sonra Legoland dedi ki ; Çocuklarınız Lego'yu neden seviyor, en çok ne yapmayı seviyorlar anlatsın. Siz de videoyu Facebook sayfamıza koyun ve en çok beğeniyi alan 12 video sahibini Legoland Marka Elçisi olarak seçelim.

Biz de katıldık tabi! Can heyecan içinde sonuçları bekliyor.

Demem o ki şu linkteki  benim Damla Fulya Şahin olarak paylaştığım"Can ve Lego Filmi" isimli videoyu  bi beğenseniz , beğendirseniz de bir çocuk mutlu etseniz!

Linki bir de açık paylaşayım;
https://www.facebook.com/LEGOLANDDiscoveryCenterIstanbul/photos/a.1606155182932795.1073741828.1575954762619504/1635183270029986/?type=1&comment_id=1639573689590944&notif_t=like

Neyse efenim , zafere giden her yol mübahdır demiştim değil mi?

7 yorum:

  1. Bence deeeee :)))
    Can için çalışmaya başlayalım hemen ;)

    YanıtlaSil
  2. Aaa, Bilgiç bunu nasıl kaçırmıs, hemen bir bakayım:-)

    YanıtlaSil
  3. İşin içinde çocuk gülümsemesi varken durur muyum? Derhal oyladım başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben kendim legodan sadece araba yapar oynardım :D İnsan ev yapar başka birşey yapar sadece araba :D nedir :D gerçkentende zafere giden her yol mübahmış :DD

    YanıtlaSil
  5. Canım ya ne güzel de konuşmuş bayıldım. Ben de çok seviyorum Legoları:) Şehrini büyütür ve tüm dilediklerini yapar hiç bir zaman da satmaz güzel parçalarını inşallah:) Beğendim videonuzu gönülden hem de, başarılar diliyorum, sonucu merakla bekliyorum.
    Sevgiler öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  6. Benim facebook'um olmadığından bakamadım ve destekleyemedim tabi, ne oldu durumlar?

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe