04 Haziran 2015

Okursevermekan

Ortalama 4 yıldır blog yazıyorum ve bu blogum sayesinde süper insanlar tanıdım.
Çok sevimsizleri de tanıdım ama konumuz onlar değil. 
Konumuz; yoluma çıkan en kitapsever , en olduğu gibi , en harbi , en sevimli ve en fistiklitombi.

Şimdi efenim biz bu canım fistiklitombi /Zahide  ile bir yola girdik. 

Dedik ki ;
"Aaaa yeter , kitap okumak için neden evde oturmak zorunda olalım ki?" 

Kalk dedik birbirimize , kahvemizi içebileceğimiz , sohbet edebileceğimiz ama en önemlisi susup huzur içinde kitap okuyabileceğimiz mekanlar bulalım. 

Durduğumuz hataydı. 

Ve OKURSEVERMEKAN böyle doğdu. 


Başta kendimize ve en önemlisi sizlere  okursevermekanlar bulmak üzere çıktığımız bu yolda bence dünyalara değişilmeyecek de bir Merhaba hediyesi hazırladık. 

Detaylar için websitemizi ziyaret edip bizi İnstagram ve diğer sosyal medya hesaplarımızdan takip etmeniz için size tabir-i caizse yalvarıyorum :D 

Takip etmezseniz Livaneli imzalı sürprizleri kaçırabilirsiniz ;)



14 yorum:

  1. fıstıklı tombi çok severim ki ben onu taam duyururum bugünlerde. instada twitte çok yeniyim daha. bulup izlemeyi bilmiyom ama olursa isterseniz siz benim instaya üye olun blogumda sağda ben de ordan bulurum sanırım herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone; geldim gördüm sevdim sağ tarafı :) Çoook teşekkür ederiz!

      Sil
    2. gördük gördük pek sevdik sağ tarafı...

      Sil
  2. tam da aradığım şey okursever mekanlar takipteyim :)))

    YanıtlaSil
  3. Canııım, yolunuz açık olsun, çok çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Balık Bir Kedi ; çoook teşekkür ederiz Esra'cım :)

      Sil
  4. sen iste yeter ki arkadaşım, hediyeye ne gerek :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yapmışsınız keşke ankaradaki mekanlar olsa :) Bana kalırsa kulaklık taktıktan sonra heryer okur sever mekan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuuba krky; Sadece İstanbul ile sınırlanmayı düşünmüyoruz ama yeni şehirler için de zamana ihtiyaç var tabi :) " Konuk Yazar " düşüncemiz var :)

      Sil
  6. Şahane bir adım...
    Çok sevindim bu yeni oluşuma...
    Sizin sayenizde yeni yeni yerler göreceğim gidemesemde...
    Çok çok güzel oldu bu iş :)
    Yolun açık olsun canım benimmmmmm ♥

    YanıtlaSil
  7. Oooo süper! Hemen takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Geldik bile :)
    Eğlenceli olacak desene.
    İstanbula geldiğimde ihtiyacım olacak gibi gibi :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe