09 Haziran 2015

Mutluluk Yakın-dı

Her şey okulun kapanmasına çok yaklaştığımız için aşırı mutlu olmam ile başladı.
Bir gün mutlu mesut oturuyorum , telefonum çaldı.
"E bu çocuklar bu sene mezun oluyorlar , mezuniyet partisi yapmayacak mıyız?" diye sordu biri.
Kendi de şu an çok pişman!
Ama en çok
Olur mu canım öyle şey , hemen bir şeyler düşünüp organize edelim 
dediğim için ben pişmanım.

Sınıf mevcudu 15. Bunun 1 tanesi zaten okula gelmeyeceğini bildirdiğinden kaldı 14 kişi.

14 kişiden 1 tanesi kendi imkanları ile gerekirse Kenan Doğulu ile private parti organize edebileceğini ama hiçbirimizi kendisine pek yakıştıramadığını uygun bir üslupta dile getirdi.

Kaldı 13.

Sadece 13 öğrenci. 26 Ebeveyn.

Koca koca adamlar devleti yönetemiyorlar diye kızıyoruz ya hani , ben şu geçtiğimiz 2 hafta boyunca

Veliler arası paralel devletler mi kurmadım
Mit tırları halt etmiş , gizli gizli organizasyonlar mı yapmadım
Cumhurbaşkanının açılışları kadar sık veli görüşmeleri mi yapmadım

Ama yok , şu 26 yetişkin+13 veledi bir masaya oturtup çayır çimende yakar top bile oynatamadım.
Mutluluk yakındı ama ulaşamadık!


Son sözüm ;

Okul bitsin 
Yaz gelsin
Tanrı sınıf annelerini korusun! 



6 yorum:

  1. Ahahahahaaaaaaa :))
    Seni çok iyi anlıyorum...
    O çok bilmiş gibi gözüken ama hiç bi tırtdan anlamayan hatta ve hatta hayatları sadece eleştirmek ve kulp bulmak üzere kurulu anneleri de çok yakından tanıyorum :))))
    Kendilerinin türevleri bizim sınıfta da mevcut...
    En son 2 hafta önce ben dayanamadım arkadaş, birini arayarak uleyn siz nasıl insanlarsınız diye bi taraflarımı yırtıncaya kadar bağırır buldum kendimi...

    Sebepmi tabiki mezuniyet partisi, yemek yiyelim dedim sadece :)))) O gereksiz buldu, bu parası çok olur dedi, öteki ben onunla gitmem dedi hele biri var ki bunlar hep mezun olacak ne gerek var dedi :)))
    Çok iyi anlıyorum ben seni o yüzden :) Ama sen başarmışsın en azından ucundan bucağından...

    Yalnız o kenan doğulu parti zımbırtısını şey edecek kadını çok merak ettim, versene adresini... Son kalan hıncımı da ondan çıkartıyım :))

    Geçmişler olsun canım benim...

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşsunuz vallahi, çok güldüm :) İnşallah hayırlısıyla, alnınızın akıyla üstesinden gelirsiniz bu mühim! meselenizin :))

    YanıtlaSil
  3. :D İlk acemilik ya ondandır yoksa yapardınız siz :D

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar öyle çok şahit oldum ki mezuniyet organizasyonu yapan annelerin serzenişlerine:) Ben büyüttüm rahatım artık:)
    Mutlu mezuniyetler, başarılar diliyorum bu arada.

    YanıtlaSil
  5. yaa ben merak ettim ne oldu kenan geliyor mu :D hii pardon ona uygun değildniz.:S peki ne oldu kim geldi kim gitti :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe