08 Temmuz 2015

Merhaba ben Damla

Merhaba ben Damla,
Ailenizin tembel bloggeri.
Gonullerin imitasyon Zeki Muren'i
Hani tatli tabaginda kalan son baklava dilimi
Bazen pasakli kedi bazen duzensizligin duzeni

Merhaba ben Damla ,
Elinde kitap gorenlerin 'Su meshur imzali kitap bu mu?' diye sorduklari,
Yeni heyecanlarin pesinde okursevermekan'lar arayan
Bu sebeple cok guzel insanlar taniyan

Merhaba ben Damla ,
Uzun zamandir yazi yazmamis olmasinin cok hakli sebepleri olan
Kafasinda gezen tilkileri yese doyar mi hesaplayan
Gittigi spor salonlarini terlettikleri icin protesto eden
Bikini mevsiminde hasema'ya sicak bakan :P

Merhaba ben Damla ,
Canim Sebnemin tabiri ile Plaklarin Kralicesi
Yakinda evi antika dukkanina cevirecek kivamli deli ,
Cocugunu anneanneye tek yon bilet ile paket etmis vicdansiz ana
Kiminizin gicik ola ola okudugu
Bazilarinin ses vermeden soluksuz takip ettigi - ozguvene bak!-

Merhaba ben Damla ,
Ozlediyseniz tabii :)
Bak bak sirinlige bak!

Hayir kaz ayaklarina degil sirinlige bakacaksin!

13 yorum:

  1. Tabi ki şirinliğe baktık! Hoşgeldin.
    Merhaba ben afede ;)

    YanıtlaSil
  2. Sen çok yaşa emi :)))
    Blogger'ı açtım kim ne yazmış bakınırken, sendeki önizleme ilginçtir ki "Merhaba ben Damla" diye başlıyor...
    Bu kız yazılarını düzenlemeye karar verdi galiba dedim, ilkyazıdan mı başlamış deli dedim hatta :)))
    Sonra benim şair ruhlu arkadaşım baktım ki şiir yazmış :)))
    Delisin kızım sennnn, püsküllü deli :))

    Her ne olursan ol yalnız evet ilk başta "plakların kraliçesi" sin sen, en güzelinden hemdeeee :))
    Bu arada onlar kaz ayağı değil bikerem, hayatımızdaki kahkahalarımızın yansıması ;)
    Öperim kocaman ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemmm ; aman şair olmak ne kolaymış be , bugüne kadar neden olmamışım. Kafiyeyi koy , az acındır, arada güldür , bir-iki mecaz hoppp oldu sana şiir :P
      Cemal Süreya çarpacak beni !
      Gülmeyelim mi yani kırışacağız diye değil mi ama , peh! Kazlar da çok güzel hayvanlar bir kere ,ciğeri de güzel olur Şebnem kazın , ohh mis gibi yenir vallahi...
      Şuursuzlukta sınır tanımayarak öpüyorum seni :)

      Sil
  3. ahhahhah, haşema ile bir foto koyarsın artık şirin şey

    YanıtlaSil
  4. hepimiz ara sıra kaçıyoruz buralardan, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin ve pek özlettin!! Özellikle #damlaninplaklari'nı tekrar okumak/dinlemek için sabırsızlandığımı söylemem gerek :) Okursever mekanları ise istanbul'a geldiğim de gideceğim yerler diye tek tek işaretliyorum pek güzel bir proje olmuş, takipteyiz efenim :))

    YanıtlaSil
  6. Ya ben hep bakıyorum blog listeme ama yazmıyorsunuz :/ sık sık yaz olur mu. Mucx

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yazmışsınız hoş gelmemiş olamazsınız bu durumda :) Merhaba...

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlısın yahu sen! Böyle pozitif bloggerlar çoğalsın bir zahmet :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben de blog tutmayı eline yüzüne bulaştıran Elif.
    Tanıştığımıza memnun oldum. :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe