11 Temmuz 2015

Kir, Dok, Parcala

Bundan haftalar belki aylar once 'Rutin Candir , Gerisi Heyecandir' kilikli bir yazi yazmistim. Tembel insanim simdi arayip bulmaya usendim ama kisaca ;
Duzenimin milim disina ciktigimda , dis dunyadan insanlarin hayatima mudahale etmeye baslamasi vb durumlarda rutinimi cokca aradigimi ve ben olmaktan ciktigimi yazmistim.

Sikayet ettigim her olayin katlanarak yine bana donmesi gibi , evren oturdu dusundu ve rutinimin dibine buldozerle girmeye karar verdi.
Tamam matkap desem daha dogru

Gerci biz de tadini cikartmadik desem yalan olur. Biz dedigime bakmayin tabi Anneanne- Torun bana duvar ve pastel boya birakmadilar :)















Bir gun geldim tum ev Dexter dizisi cekim studyosu gibi sarilmisti.
3 gun musambali yasadik, kabuslarimin renkliliginden bahsedip sizi urkutmek istemiyorum ama uyudugum ortami gorseniz bir fikriniz olur sanirim.

O ara tum esyalari verdik bir sure koltuklarda biz degil 170 parca tabak seti ,fincan takimlari vs. oturdu.

Tam bitti dedim , marangozda gelecek ortalama 87657 kere olcusunu aldigi kitapligi cuk diye yerine oturtup gidecek , biz de arkasindan rutinimizle aglasarak kavusacagiz dedim.
2 gun bu sekilde yarisi var yarisi yok oturduk.


Ama bence degdi.

Simdilerde kitapligim ben rutin hayatimiza devam ediyoruz , mutluyuz.
Sizden n'aber?


14 yorum:

  1. BAYILDIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keşke benim olsa :D

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene doğalgaz döşetirken kafayı yemiştim... O evin halini gördüğümde tüylerim diken diken oldu yeniden...
    Bence şimdi tatil zamanı ;) Ayaklarını uzat ohhh keyfim de en kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, biraz yormuş ama harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Hiii, çok güzel olmuş:-) Güle güle oturun:-)

    YanıtlaSil
  5. Boga burcu musunuz? Onlar da rutininden cikmak istemez de:))
    Cok eglenerek okuyorum yazdiklarinizi, itiraf etmeliyim;)
    Pek guzel olmus kitapliginiz da... Guzel gunlerde kullanin insallah.

    YanıtlaSil
  6. Bence her şeye değdi. Çok güzel olmuş ya! Ama daha önce de dediğim gibi o raflarında dolması gerekiyor. Çok boş göründü gözüme. :p

    YanıtlaSil
  7. Oyy oyy bu tamirat tadilat işleri çok yorucu ama sonucu görünce değdi diyorsun hep. Çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın. Böyle kitaplıklara bayılıyorum. Ahh bize de lazım bir tane böyle. Bizim da daha pek çok işimiz var. Düşününce başıma ağrılar girse de sonuca odaklanmaya çalışıyorum.
    Kocaman sevgiler Çok keyifli bir alan yaratmışsınız:) Ayrıca duvar boyayan anane toruna da bayıldım:)

    YanıtlaSil
  8. Vay çok beğendim ben! Hepsine değer gibi olmuş son görüntü. :)

    YanıtlaSil
  9. okursever mekan buldum :)

    YanıtlaSil
  10. çooook güzel olmuş, bayıldım!!

    YanıtlaSil
  11. Ustalarla uğraşmak ömür törpüsü:(

    YanıtlaSil
  12. bu baharı evi tadilatta geçirmiş biri olarak şunu demeliyim ki kıskandım.
    çünkü genelde sonuç hoşumuza gitse de değdi mi sorusuna hemen ve net bir cevap veremiyoruz.
    bir de benim bu konuyla alakalı yazdığım yazı daha karamsar.
    o yuzden yayımlamadım bile :)
    güle güle oturun cidden çok hoş!

    YanıtlaSil
  13. Yenilik yeni bir nefestir. Güzellikle kirlet.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe