31 Ağustos 2015

Dizi Tavsiye - Once Upon A Time

2015 yazından ne yaptın  diye sorsanız bana , hani sormazsınız da sordunuz diyelim ;
Ya var yaaa tüm yaz 4 sezonluk efsane bir diziyi bitirdim , yeni sezonunu da dehşet merakla bekliyorum
derim.

Başlarda hikaye biraz sıkıcı ve hatta sıradan geliyor kulağa. Sonuçta, herkes hayatında bir kere  "Masal kahramanları gerçek hayatta yaşasa nasıl olurdu" diye düşünmüştür sanki.

Ben bu soruyu genellikle okuduğum kitaplar bittiğinde sorarım kendime. Hele ki sevdiğim bir karakter olduysa kitabı bitirip kapağını kapatmak adeta vicdan azabıdır her zaman.  Sanki o karakteri öldürmüş ya da kitabın içinde sonsuz bir boşluğa hapsetmişim gibi gelir.

İşte Once Upon A Time'ı sevmemin başlıca sebebi de bu sanırım.

Şöyle ki ;

Her şey öğretmeninin kahramanımız Henry'e Once Upon A Time adında bir kitap vermesi ve Henry'nin belki de kitabın sihrine inanması sayesinde kitapta adı geçen "Kurtarıcı"yı yani öz annesini bulmasıyla başlar.


Bir kasaba düşünün, sonsuz bir döngü ile herkesin her gün hem de farkında olmadan neredeyse aynı şeyleri yaptığı , zamanın aktığı ama kişilere etki etmediği , kimsenin geçmişi hakkında fikrinin olmadığı ve hatta bunu düşünmeyi akıllarına getirmedikleri bir yer ; STORYBROOKE.
Sizce de kulağa fazlasıyla "Lanetli" gelmiyor mu ?
Kötü Kraliçeyi kasaba başkanı, Pamuk Prensesi ilkokul öğretmeni olarak izleyeceğiniz , sonrasında varlığını bile unuttuğunuz masal kahramanlarının artık pek şahane olmayan hayatlarına tanık olacağınız, "Happily Ever After " diye biten tüm masalların aslında pek de sandığımız gibi bitmediğine şahit olacağınız bir dizi bu.

İzleyecek yeni dizi arayışındaysanız sakın ola benim düştüğüm hataya düşüp bu diziyi hafife almayın.  3. sezonun bazı bölümleri  beni gerçekten çok sıkmış olsa da, siz izlerken kulaklarımı çınlatmayın olur mu ? Sonunda öğrendiğiniz gerçeklere emin olun değecek.

İzleyeniniz varsa 4. sezonu yeni bitirmiş biri olarak "New Dark One" ımızı tartışmak isterim. O nasıl güzel sezon finaliydi öyle...

Dizideki favorimi de size tanıtmadan geçemeyeceğim bence dizideki en şahane oyuncu Robert Carlyle yani dizideki adıyla Rumpelstiltskin / Mr. Gold ...



Bu arada dizinin yapımcısı ve metin yazarını Lost dizisinden tanıyoruz ve bu bize dizinin büyük finali için büyük bir kabus yaşatır mı göreceğiz. Lütfen Yaşatmasın!

İzleyin Anacım...


17 yorum:

  1. Sonbahara doğru evde daha uzun vakit geçirmeye başlayacakken ben de yeni film ve dizi arayışlarına girmiştim Bu öneri iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. hiç dizi izleme alışkanlığım yok benim ama zaman bulursam bir göz atacağım buna :) instagramda gördüğümden beri aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülin; sen bu diziyi seversin gibime geliyor nedense :) İzlersen haber ver dedikodu yaparız :D

      Sil
  3. Ben de başlayıp bir kaç bölümde bırakmıştım diziyi ama meraklandım şimdi. Lost'un hayal kırıklığını bunun finalinde de yaşarmıyız ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye; Lost'daki kadar hayal kırıklığı yaşayabileceğimizi sanmam. En fazla her şey Henry'nin rüyası çıkabilir. Bak bu berbat sona alıştırdım kendimi :D

      Sil
  4. Biz de izledik ama sanırım bitirmedik daha eşim sorumlu dizilerden de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece; Aaa süper, senin en sevdiğin karakter kim olmuştu hatırlıyor musun?

      Sil
  5. İlk sezonu izlemiştim ama bölük pörçük olunca kaçırmışım konuyu , bakmalı yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; ooo çok başlardaymışsın ama sen , bekliyoruz hadi yeni sezona yetiş

      Sil
  6. Damlacım sayende gördüm bu diziyi. 4. sezona bugün başladım, kalkamıyorum başından:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge ve annesi ; kulübe hoş geldin!! Senin favori karakterin kim oldu merak ettim ?

      Sil
  7. Ben bu ara Homeland'e takıldım. Eski ama canım istememişti bir türlü. Senin önerini de yazıyorum kenara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif ; Homeland'i ben de çok duydum ama konusundan bir haberim , tavsiye eder misin?

      Sil
  8. Uzun süredir gelemiyordum yahu :( Emeğine sağlık efenim. hepsine bakacağım .

    YanıtlaSil
  9. Ilk çıktığından beri sıkı takipçisiyim, ikişer kere izlediğim bölümleri var. Konusu masal uyarlamaları olan tezimi verdikten 2 ay sonra, diğer çok sevdiğim dizi "Grimm" ile birlikte, yayına girmeseydi keşke daha önce çıksaydı bir bölumü bunlara ayırırdım kesin.

    //AŞIRI DERECEDE SPOILER İÇERİR//
    Dizi bir ara biraz sıkıcı olmuştu, katılıyorum size, ama şu 4. sezon pek sürprizliydi. Dizide başından beri benim de favorim Rumple :) Çok yönlülükte sınır tanımayan bir karakteri var, Snow gibi çoğunlukla sıkıcı değil mesela.
    "New Dark One"'ın kim olduğu konusuna gelince, hiç şaşırmadım diyebilirim. Emma'nın kurtarıcı olarak bir şeyler yapması gerekti, yaptı. Gerçekten çok güzel bir finaldi, yine sorularla bitti. Şimdi işin içine Merlin girdi, tanıtım görüntülerine göre Camelot'ta Arthur'un Krallığında geçecek dizi. Bu görüntülerde Swan'ın yeni hali işte, heyecanı tırmandıran :) Yeni sezon başlayana kadar birkaç kez daha izlerim yeni sezon tanıtımlarını. Bir de ne olacakları belirsiz Zelena ve bebeği, hala yaşadığını düşündüğüm Neal ve Maleficent'in kızı ve babası (kim acaba?) var, başlasa da rahatlasak :)
    Sevgiler,
    Hatice.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe