14 Eylül 2015

Film Yorum: Gece Bitmeden

Çocukları "Minyonlar" a götürmeye gitmiştik aslında. Bilet alırken bir baktık afişte tatlış bir abi güzel bir abla, e filmler de aynı saatte başlıyor, çocukları Minyonlar'a kendimizi Gece Bitmeden filmine attık.

Gece Bitmeden derken ciddiymiş, tüm film bir gecede yaşandı bitti.

Tüm aşk klişeleri; Tesadüf , mutsuz ayrılıklar , kaybolmuş umutlar, terkedilmişlikler vs olmasına rağmen romantik bir film izleyemiyorsunuz maalesef.

Bir kadın çantasını çaldırmış -sanırım cebindeki son para ile- tren bileti elinde son trene yetişmeye çalışırken telefonunu düşürür, telefon kırılır, kadın treni kaçırır.
Tren garında müzik yapan bir tatlış abi de kadının peşinden gider, telefonunu verir ve tanışırlar.
Biz de bu iki arkadaşın tüm gece başından geçenleri , hayatlarındaki mutsuzluklarını , birlikte atıldıkları maceraları izleriz.

Filmden çıktığımda ilk baktığım şey festival filmi olup olmadığıydı ama değilmiş.

Bir ara arka koltukta horlayan abi, seviyorum seni.

İzlemeyin demiyorum , izlerseniz "Damla uyarmıştı ama" diyin diyorum.

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Fatma Ardalı ; yüksek beklentiler ile gitmezseniz belki keyif alırsınız:)

      Sil
  2. Aaaa ben de fragmanı izleyince güzel sanmıştım. İzlemeyeyim öyleyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye; güven bana , aç ordan bir mesajınız var hem mutlu ol hem de paran cebinde kalsın:)

      Sil
  3. Ben de afişten etkilenip izlenecekler arasına yazmıştım. Napsam ki şimdi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem; yukarıda verdiğim tavsiyeyi sen de düşün canım. Aç internetten sevdiğin bir romantik film izle, sen mutlu ben mutlu :)

      Sil
  4. romantik filmlerde doz çok önemli sanırım.bazen abartıp neyi anlatacaklarını da şaşırıyorlar..
    hoş, ben değil sinemada evde bile film izleyemediğim için şu an tüm filmlere gıcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra; çok yakında ana-kız sinema salonlarından selfiler atarsınız bize , bak gör :)

      Sil
  5. Hiç izleyesim gelmedi.Sayende gelecekte boşa vakit kaybetmekten kurtulmuş oldum ... :))
    Teşekkürler Damla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri Lady; daha güzel filmlerde görüşürüz artık :)

      Sil
  6. romantizmi severim ancak kitap ve film olmayacak afaganlar basıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Afişi çok güzel gözüküyor ama ....😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin; Ah işte tek suçlu o tatlış çocuklu afiş :)

      Sil
  8. Demek ki çocuklarla Minyonlar'a gidilecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; Minyon'lar candır, gerisi heyecandır! Ahahaah :)

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe