30 Eylül 2015

Kitap Tavsiye - Doktor March'ın Dört Oglu

Doctor March'ın Dört Oğlu Metis yayınlarından çıkan yazarın okuduğum ilk kitabı.
Böyle adını sanını bilmediğim yazarların kitaplarını tavsiye ile okumayı çok seviyorum. Hele ki kitabın türü gerilim ise genelde çok çok da memnun kalıyorum.

Bu kitabı yeni bir hobim sayesinde keşfettim ve ilk önce size bundan bahsetmek isterim.

Youtube, benim için sadece müzik dinlediğim ve eskinden #DamlaninPlaklarini yüklediğim bir yerken çok güzel kanallar keşfetmeye başladım.

Kitap kanalları , Alışveriş kanalları ve hatta makyaj kanalları. Tahmin edersiniz ki kitap kanallarının gönlümde yeri çok ayrı oldu. Hatta en iyileri , vasat olanları derken bir çok kanal tanıdım. Bir ara ben de yapabilir miyim acaba dedim ama cesaret edemedim.

Hatta blog dünyasının Ölmeden Önce tanınması gereken kişisi Güven bile bu yaz kendine bir kanal açtı. Efsane keyifli , izlediğim en kaliteli ve en içeriği dolu  3 videoyu hazırlayıp biz izleyicilerine sundu. Kendisinden yeni videolar beklediğimizi de buradan bir kez daha hatırlatmak isterim.

Bu kanallardan bir kaçını aşağıda sizinle paylaşacağım.
Ama önce kitap yorumum;


Doctor March'ın Dört Oğlu

Herşey doktor March'ın eşinin rahatsızlanıp eve bir hizmetçi almak zorunda kalmaları ile başlar.
Eve gelen hizmetçi Jeanie için başlarda herşey normaldi. Birbirinin tıpa tıp aynısı 4 erkek kardeş , sosyal hayattan kopuk bir anne ve işinde gücünde bir baba.
Ta ki bir gün Jeanie hanımının odasında temizlik yaparken bir günlük bulana kadar.
Jeanie günlüğün bir katile ait olduğunu ve işlediği cinayetleri ,tüm iç karartıcı ruh hallerini ve hatta işlemeyi düşündüğü cinayetleri katilin bu günlüğüne harfiyen yazdığını görür.

İlk düşüncesi polise haber vermek olur ama kendisi de kaçak bir sabıkalı olduğundan yapamaz. Üstelik polise verebileceği bu günlükten başka kanıt yoktur.

Katil günlüğünü isimsiz tutmaktadır. Verdiği tek ip ucu 18 yaşındaki dördüz kardeşlerden biri olduğudur. Kimi zaman hiçkimse kimi zaman 4 kardeş birden. Jeanie'nin kafası karışır , kendine günlük tutmaya başlar.

Kitap katilin günlüğü ve hizmetçinin günlüğü olarak tırnak yedirten hızla ilerliyor. Gece uyandığımda acaba 1-2 sayfa okusam mı derken yakaladım kendimi , düşünün artık.

Ve sonunda tüm tahminleriniz boşa çıkıyor. Kitabı okurken katili tahmin edeceğinizi hiç mi hiç sanmıyorum. Kitabın sonu sizi hem şok hem de sinir edecek cinsten.

Gerilim severseniz kesinlikle tavsiye ederim.

Youtube kitap kanalları tavsiyelerime gelecek olursak ;

Ben Ölmeden -Daha çok video lütfen!
Eren Nadir Akşamoğlu - En profesyonelleri olduğunu düşünüyorum, tek sorun okuma türlerimizin mükemmel uymaması.
Thinbooks - blogundan takip ettiğim , videolarını da zevkle izlediğim bir kanal. Yorumlarına güveniyorum.
Baldan Beri
Yiğit Davutoğlu - Hayalimdeki evlat şekli:)
Nihan Alak

7 yorum:

  1. Yazını bir solukta okudum stop
    En merak ettiğim dördüzlerin hangisi katil acaba olmadı stop
    Eve hizmetçi almama kararımı tekrar kutsadım stop
    (sanki alma kararı alsam alabilecem töbe töbe stop) bu içsesti stop
    Ama en merak ettiğim hayaldeki evlat meselesiydi stop
    Bu evladı alsakda saklasakmı stop
    Bizimkilere 21 yetmez bu konuda 210 gün kodlama yapsak acaba aşırı doz olur mu stop
    Kafamda deli sorular oluştu stop
    Bu konuda destek verdiğin için ne desem bilemiyorum stop

    YanıtlaSil
  2. Gerilim türünde kitapları seviyorum. Çok sık tercih etmiyorum ama okurken çok kaptırıyorum ben de. Arkadaşlarımın yanından bahaneyle ayrılıp eve kitaptan birkaç sayfa daha okumaya gittiğimi bilirim:) Bunu da not edeyim, konusu hoşuma gitti ayrıca sonunu da merak ediyorum:)
    Youtube'da kitaplarla ilgili bir kanal keşfetmemiştim, çok kullandığım bir yer değil zaten ama ilginç geldi onları da bir müsait zamanda inceleyeyim.
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim. Bu aralar çok fazla kitap alışverişi yaptım, kendimi tutayım fuara kadar diyorum. Fuar listeme ekleyeyim ama:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel kanallar tavsiye etmişsiniz , bakacağım hepsine tek tek .:)
    Bu arada bloğunuzu yeni tanıma fırsatım oldu ve çok memnun oldum. Takibe aldım , benim bloğuma da beklerim sizi...
    Sevgilerimi sunuyorum.
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. kitap çok ilgimi çekti. listeme ekliyorum. ama video kanallarına gelirsek işte ben izlemeyi değil okumayı seviyorum :( o yüzden benim için kitap blogları in vloglar out :D

    YanıtlaSil
  6. Ya elimde bir kitap var bir türlü bitiremiyorum o kadar sıkıcı ki : ( onu bitirmeden diğer kitaba geçmekte istemiyorum :S zoor bir durumdayım yani . Bu kitapta hoşuma gitti nasıl yapcaz :(

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Bu kitabı merak ettim bak şimdi:)bunuda listeme eklemeliyim.
    Katilini ve sonunu tahmin edemedigim gerilim kitaplarını seviyorum:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe