29 Eylül 2015

Takvimlerde Eylül

İşte tam önünde içtik ana-kız kahvemizi.


Aldığım gün, Eylül çocuğu olduğumdan mıdır nedir en sevdiğim çizimin olduğu yapraktı.
Tüm yıl beklemiştim sararmış yaprakların olduğu bu yaprağını takvimimin.

Eylül özeldir çünkü. E ben doğdum , babam doğdu , Gizem doğdu, Dayım doğdu vs...

Sonra bir gün  birine çok sinirlendim. Topladım tüm ofis eşyalarımı hala bir torbada hazır bekliyorlar hatta. Unuttum gitti tabi takvimi o torbada.

İçim acıdı görünce.

Demem o ki gereksiz birilerine sinirlenip büyük heveslerimizi kaçırıyoruz farkında mısınız? 

15 yorum:

  1. Aaaa doğum günün kutlu olsun o zaman .)

    YanıtlaSil
  2. Heveslerimiz kaçmaya meraklı hep zaten, Eylül çok romantik bir ay bence de :)

    YanıtlaSil
  3. Farkettim bir daha yazı sayesinde. Bu arada doğum günün kutlu olsun. Eylül güzeldir nedense bana çok romantik gelir. Mesela başlangıçtır okullar açılır falan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye; Eylül kadar güzeli zor bulunur bence de :)

      Sil
  4. İyi ki doğdun Damlaaa, benim de annem doğdu, 4 eylülde :) Kimselere de kızma, harika bir takvim bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Balık Bir Kedi; aa bak gördün mü :)) Anneciğinin de geçmiş doğum günü kutlu olsun canım benim.

      Sil
  5. Ne çok yapıyoruz o hatayı... Değmeyecek birine kızıp sevdiğimiz şeylerden vazgeçmeyi :(
    Kulağımıza küpe takalım, hakikaten yapmayalım hiççç :)
    Bu arada Ayda Sultan iyi ki doğurmuş seni :) Hemide bu ayda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat; Biz hiç akıllanmayacağız sanırım:S
      Annem zaten benim doğum günümü değil kendi doğurduğu günü kutlar genelde, bak bir benzer tarafınız daha çıktı ahahahha :)

      Sil
  6. Mutlu bol kahveli, okumalı, gezmeli; ailenle sevdiklerinle yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe vosvos; tüm güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. İyi ki doğdun Damla, be sıcak ne soğuk çok güzel ay be eylül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece; Eylül sevenler derneği kuracağım ben :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Kutlu olsun doğum gününüz;)
    Ama o takvim de hakikaten çok güzelmiş, kıymayın ona:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe