09 Ekim 2015

Bir Annenin Dramı - Been Boozled Challenge

Bir süredir Youtube kanallarını sıkı takip eden pek lüzumsuz oğlum Can bizi de kendi videosuna alet etti. 
Been Boozled, aslında bir kutu draje. Kutunun içinde renk renk drajeler ve bu drajelerin herbirinin farklı tatları var. Buraya kadar her şey normal görünse de öyle değil. 

Mesela gördüğünüz iki beyaz drajeden biri hindistan cevizliyken diğeri bebek bezi tadında. 
Daha berbat örnekler isterseniz ; siyah drajelerin biri likör diğeri kötü kokulu sprey tadında. 

O kokuların tatlarını nasıl drajelere vermişler anlamadım ama birebir yani.
Biliyorum çünkü dün akşam kokmuş çorap yedim! 

Harry Potter severler için efsane olan bu şekerleri deneyin diyemeyeceğim ama videomuzu izleyebilirsiniz:)
İzlemek için şuraya TIK TIK... 

*İzlemişken kanala da abone olursanız bir yavrucağı sevindirirsiniz:)

17 yorum:

  1. hunharca, katılarak güldüm ahahahaaaa :)))
    Ve hala gülmeye devam ediyorum :))))
    Bunlardan alıp bikaç kişiye hediye etsemmi acaba :)))))
    Puhahahahaaaaaaa :))))

    YanıtlaSil
  2. Şebnem, Hemen bir paket Oytun'cuğuma yolluyorum ki annesini bu zevkten mahrum etmesin:)

    YanıtlaSil
  3. cesaretinizden ötürü kutluyorum :) cok güldüm izlerken :)

    YanıtlaSil
  4. İşyerinde youtube açılmıyor, çok merak ettim yahu, eve gidince hemen bakayım kokmuş çorap kokusunun tadına :)

    YanıtlaSil
  5. Aaaaaa ne biçim şeyler yapmışlar :) açizleyeceğim şimdi

    YanıtlaSil
  6. Ooooo hiç fikrim yoktu bu şekerler hakkında hemen izliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir fikir ya hele ki Harry Potter hayranları için süpermiş :D Sizi de izlerken çok eğlendim.
    Mutlu haftasonları olsun!

    YanıtlaSil
  8. Part time olarak çalıştığım yere gelen çoçukların çoğu bize bu bambozzle challenge'ındaki ürünü satıp satmadığımızı soruyor. Bir çoçuğun yaptığını gören öteki çoçukta köprüden aşağıya atıyor kendisini

    YanıtlaSil
  9. Ayyy izledim yahu..o neydi öyle, nasıl yediniz :)) sizi de canlı gördük, pek sevindimm

    YanıtlaSil
  10. Ha ha ha bizimkiler duymasın o şekerleri :)

    YanıtlaSil
  11. Ay ben çok beğendim. Çok sevimliydiniz hepiniz:) Ayrıca video da yazdığım gibi şekerlerin tadını ben çok merak ettim özellikle de kötü tadları olanları:):) Ben de bir Harry Potter hayranı olduğum için sanırım bu merakım. :)
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil
  12. ayh çok eğlendim sabah sabah, öperim

    YanıtlaSil
  13. çok hoş gerçekten, bu şekerleri denemek cesaret istiyor anlaşılan, yine de keyifli bir aktivite:))

    YanıtlaSil
  14. Ha ha ha çok tatlısınız:) Gerçekten öylemi yaaaa o şekerler ıııyyykk...

    YanıtlaSil
  15. bloğunuzu yeni keşfettim çok hoş, bende sizi bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe