20 Ekim 2015

Bir Garip Eleman Aranıyor

Yıllar yıllar önce daha ilk blog yazılarımı yazarken kiralık ev aramaya başlamış , işte o beni benden alan Ultra Lüks Ebeveyn Banyolu ev ilanı ile müthiş bir aydınlanma yaşamıştım.


Bugün de önüme bir iş ilanı düştü. Ekran görüntüsünü aldım, aynen paylaşıyorum.
Konuyu ben sulandırmayacağım çünkü bu zevki size bırakacağım.
Olaya "Nasıl bir personele rastladınız ki yenisinde bu özellikleri arıyorsunuz?" çerçevesinde bakmak istesem de
Sır saklayabilmelidir
Soğukkanlı olmalıdır 
Zamanında iş yapmaktan hoşlanmalıdır 
Kendisine söylenenleri en ince ayrıntısına kadar dikkat etmelidir 
maddelerini her okuduğumda Sekreter değil ya FBI Ajanı  ya Seri Katil aradıklarını düşünmeden edemiyorum.

Daha fenaları da düşüyor aklıma ama başta da dediğim gibi işi sulandırma zevkini size bırakıyorum :)

21 yorum:

  1. banyoya da ilana da koptum :)) aksam aksam hiç güleceğim yoktu. Kabul etmek lazım ama buyuk bir luks olmuş banyoyu oyle tasarlayabilmek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah ; Banyo fotoğrafı karşısında yıllardır şapka çıkartıyorum ben de. Kendisi ailemiz arasında adeta bir fenomen :D

      Sil
  2. Maaş iyiyse aranan özellikler ve fazlasına sahibim :D adres yok mu :D

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha ev de çok iyi iş ilanı da ne güldüm yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye; ev ilanı favorim , iş ilanı tüylerimi ürpertiyor:))

      Sil
  4. Ama her şey bir yana hayattaki en önemli şey, tabii ki de Telefonda konuşAma ( burası çok önemli :D ) kurallarını bilmek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben Raif, aynı şeye takılmıştım ilk biliyor musun? Hangi kafayla yazdılar ilanı acaba :)

      Sil
  5. Sirf ne yaptiklarini ogrenmek ve nasil bir sir saklamami istediklerini bilmek icin oraya gitmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  6. Bence banyo oldukça lüks, hem küvet hemde kabin var. :) Yeni trendde uygulanmış, şeffaf bir ortam yaratılmış. Materyaller yanlış sadece. :P

    İş ilanı içinse her sekreter bir ajandır, mantalitesi söz konusu sanırım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin Doğan; işin ehli de banyo oldukça lüks diyorsa tamamdır :D

      Sil
  7. Ahahaha cidden ikisine de koptum, be nedir yahu?Banyo ayrı bomba..jest ve mimikler apayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Balık Bir Kedi; Banyo yıllar öncesinin geyiği, tutamadım ya o evi içimde kaldı :)

      Sil
  8. daha bombası var... bu bir arkadaşımın ilan başvurusuna mail ile gelen yanıt...


    Kızılaydaki bilişim firmamızda masa başı editörlük yapılacaksahip olduğumuz haber siteleri ve web portallarına içerik girilecek..

    Yani bilgisayardan yazı yazma işi olarak düşünün. Neyi nasıl yapacağınız gösterilecektir.

    Sizden istediğim 2 şart vardır şartlar bana uyar derseniz sizi çağıracağız

    1) Hızlı yazmanız ve hızlı klavye kullanmanız( bu bir kaç güne geliştirilebilir gerekirse sizi kursa gönderiririz önemli olan çalışmaya karşı isteğinizin olduğunu görmemiz)

    2) Geliş gidişlerde nasıl giyindiğiniz önemli değil ama çalışma ortamında şık bakımlı rahat kıyafetlerle kısa etek askılı elbiseli vs bulunmanız istenmektedir.Eşiniz bu konuda sıkıntı çıkarmaz umarım. Size ait eşyalarınızı koyabileceğiniz dolabınız bulunacaktır.

    Şartlar bana uygun diyorsanız? hafta içi görüşmek için size randevu ayarlayalım..lütefen bir kaç tane resim gönderiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgen Tarıkçı ; Şok oldum!
      Bak adam paraya kıymış ama hızlı yazamazsa kursa da yolluyor ama her şeyin bir bedeli var demiş resmen.
      Ve en çok bir kaç adet resim gönderinize taktım ben, bak en azından web cam var mı ordan görüşelim dememiş , YUH!

      Sil
    2. adam dolap da veriyor ya ben ona bayıldım.. evden normal gel burada askılı mini giy demeye getirmiş...
      resimler boy olsun bikinili ve de abiye diye eklemeyi unutmuş...

      Sil
    3. Damla be aslında senin yazındaki "sır tutma" mevzusuna geyik yapıp sulandıracaktım ama özgen tarıkçı'nın yazdığına takılınca hepsi uçup gitti. Aklıma Kemal Sunal'ın bi filmi geldi. Hani "kırmızı dosyayı alıp odama gelsin" mevzusunun olduğu. Yuh yani.

      Sil
  9. Zahide; gidersin de dönebilir misin bilemedim ben

    YanıtlaSil
  10. İş ilanında enteresan nokta eğitim seviyesinden hiç bahsedilmemiş. Okur-yazar bile olsa kabul sanki. Gerçi bahsetse nolacakki. Yıllar önce üniversiteden mezun olduğumda bi veterinerin yanında sekreterlik ilanına başvurmuştum. Gittim görüşmeye. Adam konuştu etti. Sonra döndü dediki "üzgünüm sizi işe alamam, bana tecrübeli eleman lazım" demişti.. Şimdiki aklım olsa "ulan ne tecrübesi, altı üstü telefonlara bakacam, randevu alacam. Sanki senle ameliyata mı girecem" diye atarlanırdım. Ezik ezik çıkıp gitmiştim.
    Banyoya gelince, adam ultra lüx bir niş yapmış, sonra da kıyamamış banyoya çevirmiş sanki :)
    Sevgiler Damlacım..

    YanıtlaSil
  11. Nasıl birini işe alacaklarına karar verememişler saçmalayalım biri bizi bulur elbet. :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe