30 Ekim 2015

Tuyap'in Yollari Tastan ...

Bu yil Tuyap Kitap Fuari zamani yaklastigindan , yayinevleri kipirdanmaya basladigindan beri
Bu yil fuara gitmeyecegim
diye ahkam kesiyorum. Hem de ne kesmek. Bakin orneklerle sabit ;




Ama unlu Turk dusunuru Damla ne demis
Annelik, tukurdugunu yalama sanatidir

Bu sabah Can ile Kasim ayi Super Penguen ve Dunyali Dergilerini karistirirken

- Fuar varmis anne( yuzunde sok ifadesiyle)
+Evet oglum.
- E ne zaman gidiyoruz.
+Bu sene gitmeyi dusunmuyorum aslinda
-Nasil ya! Sen kafayi yedin sanirim!!
+Cok kalabalik oluyor Can, cok da uzak.
-E pazarlar da kalabalik , gittigimiz bi suru yer uzak. Giris mi pahali ben vereyim parayi o zaman.

Anne dumur!
Anne icinden turkuler soylemekte

Tuyap'in yollari tastan Can cikarttin sen beni bastan...

Haftaya Pazar planimiz belli oldu , oralarda olacaklar kaleye mum diksin!


 

18 yorum:

  1. Ahahah Can olaya noktayı koymuş, seni de iyi benzetmiş canım. Bu kadar büyük konuşmamak gerekiyormuş demekki. :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; Çok büyük konuştu Elif, öyle böyle değil :D

      Sil
  2. Ben almayayım, alana da mani olmayayım. :D Size iyi gezmeler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven ; İddialısın :) İstediğin bir şey varsa çekinme söyle

      Sil
  3. Biz de haftaya pazar ordayız. Oğlanı okula bile yollamamayı düşünüyorum hatta :-) ( Yani inşallah, bir engel çıkmazsa, Allahın izniyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; aynı zamanlarda orada olacağız sanırım. Belki sırt sırta kitap alırız , çok romantik :)

      Sil
  4. kitap fuarına gitmeye bu kadar hevesli tatlı bir çocuk kırılamaz bence de :)

    YanıtlaSil
  5. :))) Ben bile işim çıkmasa taa Ankaralardan geliyordum. Hiç Tüyap kitap fuarına gidilmez miii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evden Ankara'ya gitmek Tüyap'a gitmekten daha kolay ama el mahkum gidilecek :)

      Sil
  6. aslında haftaiçi gidebilseniz süper olurdu.
    yaw asıl ben gitmeyi düşünmüyorum hatta kitapyurdundan kargomu bekliyorum umarım fuar var diye tekrar indrim yapmazlar :)) çnkü malum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan; Keske hafta ici evde olsam kesinlikle hafta içi giderdim. Aslına bakarsan ben de İdefix'in klasikleşmiş fuar dönemi indirimini bekliyorum eminim fuar daha pahalı olacak.

      Sil
  7. Ben de istiyoruuummm ! :(

    YanıtlaSil
  8. kızzzzz, bize çok yakın, kahvaltıya, öğle yemeğine, akşam kahvesine, her bişeye beklerimmmm
    ciddiyim bak, şaka değil, beylikdüzü'nün bir faydasını görelim yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş; gelirim bak! Şaka bir yana haberleşelim mi? Mail yazıyorum sana şimdi :)

      Sil
  9. ya çok sevinirim ben, gerçektennnn

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe