28 Ekim 2015

Tembeller Icin Yuzyilin Icatlari - Taze Direkt \ Getir

Ister metropol hayatinda yardimcilara ihtiyacimiz oldugunu dusunun.
Ister gelismis teknolojinin nimetlerinden faydalanmak deyin.

Ben benim gibi tembeller icin uretilmis sahane bir icat olduklarini iddia edecegim. 
 Gecen hafta evde pisen tum yemekler tuzsuzdu. Cunku ben her seferinde tuz almaya ya vakit bulamadim ya unuttum. Evdekileri de " Tuzun zararlarindan haberiniz var mi? Biraz azalttim sadece tuz kullanimi" diyerek kafaladim.

Dun aksam da evde bir tuvalet kagidi krizi yasadi ki evlere senlik ;
-Ablaaa, tuvalet kagidi kalmamis!
-Pecete kullan
2dk. sonra
-Ablaaaa pecete de kalmamis!
-Islak mendil kullan ( islak mendil stogunun bitmemis olmasi icin duaya baslanir)
O an ampul yandi! Hani su cok zaman once telefona yukledigim bir aplikasyon vardi "Getir"
A-ha dedim , tam zamani!
Actim aplikasyonu haritadan sokagimi buldum isaretledim kendimi. Bir paket tuvalet kagidi , bir paket pecete ,meyve suyu, aaa m&ms de varmis derken yavrum dedim GETIR!

Tuz da varmis bu arada ,simdi yazarken fark ediyorum. Yazik oldu yedigimiz tuzsuz yemeklere :)

9dk. icinde siparisiniz kapinizda dedi. Bir de harita acti , an be an moto-kurye yi takip ettim oradan. 6. dk da tuvaletten cikmadan yetistirdim tuvalet kagidini:)
Bence bizim aileden iyi reklam filmi olur diye de guldum kendimce. Siz gulmeyin, ayip.

Getir'in tek kotu yani kredi karti ile online odeme haricinde odeme kabul etmemesi bence. Buyuk eksi oldugunu dusunuyorum.

Getir'den aldigim cesaretle hemen yan yana duran aplikasyon olan Taze Direkt'e goz diktim.
Sonra dedim ki kendime , pecete degil ki bu sebze meyve nasil guveneceksin? Sonra sosyal medyadan takip ettigim ve uygulamadan son derece memnun olan arkadaslarimi dusundum, haydi dedim bi cesaret...

Domates , Salatalik, Maydonoz, Ispanak, Pirasa, Kabak, Limon, Dolmalik biber, derken bir de baktim sepete 2 cesit peynir, gunluk sut, gezen tavuk yumurtasi, Mandalina, Armut vs. de atmisim.
Tek sevmedigim yani siparisinizin teslim edilecegi saati secebilirsiniz desede bana bugun icin verdigi saat araligi sadece 14:00-18:00 idi. Baska secenek yoktu, belki yogunluktandir gerci bilemedim.
Bugun teslimat gunuydu , 12:30 civarinda cagri merkezinden aradilar Hos geldiniz, bizi nereden duydunuz dediler, Bir de istedigim pembe domateslerin kontrollerden onay almadigini bunun icin gondermeyeceklerini uzgun olduklarini belirttiler beni mest ettiler.

Saat 14:02 de kapim caldi, gercekten inanamadim.  Bu adreste 3 senedir oturuyorum ve ilk defa bir siparisim icin tarif alabilir miyiz, bulamadim, tam olarak nerede denmeden direk kapim caldi. Ayrica tebrikler!

Kapida odememi yaptim ve urunlerimi teslim aldim. Siparisinizi verirken nakit-kredi karti her turlu secenek sunuluyor.
Boylesi ozenli paketleme ve bu kadar taze urun cidden beklemiyordum yalan yok. Kendimden, dusuncelerimden, on yargimdan utandim.Sanirim cok sik kullanacagim artik Taze Direkt"i.
Siparisimin yaninda hediye olarak bir de cevizli ekmek yollamislar ki efsane!

Bir de arayinca eve asci yollayan aplikasyon yapsalar hayat tumden kolaylasacak bence.

Taze Direkt'e buradan uye olarak 50 tl taze para kazanabilirsiniz.

Yasasin tembelizm!!



13 yorum:

  1. Afiyet olsun o zaman :) Böyle kolaylıklar olmasa yanmıştık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Oklava; tesekkur ederim , gercekten buyuk kolaylik:)

      Sil
  2. Afiyet olsun.:) Gerçi pek bana göre değil bu uygulamalar ve siteler ben gıdaları elimle seçip almayı seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo Dram; insanlar ikiye ayrilir tembeller ve olmayanlar :D Sen diger taraftasin demek ki super :)))

      Sil
  3. Yaşadığım şehirden şikayet etmemdeki tek sebep bu sanırım. Benim böyle bir şansım yok, gerçekten çok hoşuma gitti. Tam bana göreymiş aslında :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buse; Belki yakin zamanda gelir sizin oralara da , insallah yani :) Tesekkur ederim.

      Sil
  4. Getir uygulamasını duymamıştım ama tazedirekt'ten yaptığım alışverişten son derece memnun kalmıştım. Domates konusundaki açık sözlülükleri için de tebrik etmek lazım kendilerini. Umarım bozmazlar bu duruşlarını. Afiyet şeker olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza; Getir uygulamasi mucizeler yaratmasa da Taze direkt favorim oldu. Her urun gercekten iyiydi. Ikinci siparimi bile planladim. Bence de umarim bozmazlar. Sevgier.

      Sil
  5. Tazedirekt'te aşçı da var, yemek de satıyor. O da çok iyi. Isıt ye ;) http://www.tazedirekt.com/kategori/diger/hazir-yemek

    YanıtlaSil
  6. bir bu eksikti! adam başayacak beni yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatos; benimki " Sen iyice kafayi yedin" ile basladi su an karsimda bu salatalik, peynir ne kadar lezzetliymis yaww diyor. Bisicik olmaz arkadasim :)

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe