25 Mayıs 2015

Hafta Sonu Dedigin

Bazı hafta sonlarının kötü geçme olasılığı yoktur. 

Misal arkadaşlarınızla çimlere yayıldıysanız;



Yine  misal bir minderde 8,5 saat oturup , sohbetin tadına doymadıysanız ;



En büyük misal ki bu çok önemli  en sevdiğiniz yazar , en sevdiğiniz fikir adamı , en sevdiğiniz sanatçı imza günü yapmışsa;



O hafta sonu kötü geçmez.

Ve zafer ;

Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim ,  Kanyon D&R'da saat 15:00 de başlayacak  imza gününe 14:40 da gelmiş bir güzel insandan bahsediyoruz. Naif, nazik , duygulu insan. Gel de hayran olma!


Livaneli severlere çok yakında çok daha büyük bir sürpriz ile döneceğim , bekleyin ;)

6 yorum:

  1. İçimde kıskançlık tohumlarını 2 dk'da ektim biçtim, büyüttüm veeeeee ıyhhhhhh diyerekkkk hasat ediyorum farkında mısın :))))

    Üstelik hangisini kıskanacağımı bilemedim !!!!!

    Hadi süprizinle beni benden al :) Sabırsızlandım :))

    YanıtlaSil
  2. Haydi gel süprisinle gell!
    Hiç kıskanmamış gibi yapanları sevindir:))

    YanıtlaSil
  3. Hah işte o süprizin kritiklerini kıskançlıkla ve sabırla bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. en en en takdir ettiğim,
    en efendi,
    en nazik,
    en kültürlü,
    en müzisyen....
    en en en
    sevdiğim livaneli
    hadi atlayıp gelin birlikte ankaraya :)))

    YanıtlaSil
  5. süprizi bekliyoruz o zaman. :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe