24 Mayıs 2015

All You Need Is Love

Cok agladim ben bu filmin sonunda.
Abartisiz 50'nin-yaziyla ELLI- uzerinde izlemisligim vardir. 
Her defasinda nefessiz izlerim. 

Bugun aklimda yoktu ama. 
Yorgun argin eve donmus, kahvemi demlemis , annemle telefonda gunun giybetini yapiyorduk ki bir ses duydum. 
Herald Zidler'in sesi. 
Telefonun ucunda , oyle ciliz ki. 
Sonra hafif bir muzik caldi. Soyle bisi.
Annem dalmis konusmaya,
Dedim ; Sus bakayim!
Arkadan gelen ses tahmin ettigim sey mi?
Damla, senden korkuyorum artik , nereden duydun pes! dedi.
Uzatmadim. Nerede olsa tek notasindan tanirim cunku :)
Kanal numarasini aldim , kisa kestim , kapadim telefonu.


Film bitti , ben yine agladim.
Dusundum sonra.

Su hayatta bir insanin sahip olabilecegi en degerli sey arkasindan dokulecek gozyaslari olabilir mi?

Sizce?

Eski bir arkadasim Moulin Rouge'un sahane bir resmini cekmisti benim icin mesela. Siyah -beyaz nasil guzel!
O geldi aklima.
Kendisi yok simdi.

Moulin Rouge'u ilk kez eski bir arkadasimla izlemistik. Film bitmis ben kendimi tuvalete kapatmis, saatlerce aglamistim.
O geldi aklima.
O da yok simdi.

Aman Damla neyini seviyorsun su filmin diyenler oluyor bazen.
Kaybettirmesini seviyorum.

Ölmeden mezara koyduklarimizin mezarina nasil cicek goturecegiz? demistim bir kez.
Kollarimizda öldürüyoruz sevdiklerimizi cogu kez , Christian gibi.
Satine olmayi hak edene ne mutlu!

Izleyin iste!


Moulin Rouge - El Tango de Roxanne paylaşan: Rockdilkem

Sevenler icin cok daha fazlasi ; http://www.buzzfeed.com/jemimaskelley/things-you-didnt-know-about-moulin-rouge?sub=3202552_2852596#.hsj1L02aV

7 yorum:

  1. İzlemeye değer bir film bulamıyorum ne zamandır. Böyle tutkulu bir beğeni gördüğüme çok sevindim. İlk fırsatta seyredip görüşlerimi buraya yazacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İlgimi çekti. Müzikalleri sevmiyorum nedense, ama bunu izleyeceğim ...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Ben daha önce izlemiştim ama sanırım tekrar izlemem lazım :) O zaman çok bayılmamıştım ama paylaştığın kısım bu sefer seveceksin diyor :D

    YanıtlaSil
  4. benim de defalarca izlediğim bir filmdir moulin rouge. hala da ara ara açar bazı sahnelerini izlerim. soundtrackini ise nerdeyse 14 yıldır hala bıkmadan dinliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hemen izlemeli o zaman.
    Bu ağlama işi bi garip. Eskiden hiç ağlamazdım; şimdi çok tuhaf şeylere ağlayabiliyorum. Mesela bir kitapta ''abla'' ile ilgili bir cümle gördüğümde:) Demek ki çok birikmiş yıllarca.

    YanıtlaSil
  6. çok sevdiğim bir film
    hatta pariste görünce orayı kalakalmıştım :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben müzikal yapımlara bayılırım, bu filmin ismi birkaç kez karşıma geldi ama bu sefer izleyeyim en iyisi..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe