02 Mayıs 2015

Spor yapmak zararlıdır

Sevgili ayakkabi sahibi ;
Spor salonuna geldiginiz son 3 seferdir ayaginizdaki pembis Airmax'leri salyalarim akarak izliyorum. O nasil guzel ayakkabidir. Ben ki bu spor salonuna uye olmak icin binlerce lira vermis insanim , boyle ayakkabi gormedim.
Aramadim mi saniyorsun , tum Turkiyeyi pembisli Airmax bulacagim diye alt ust ettim ama hicbir yerde kalmamis.
Gunlerdir ruyamda da gordugum bu ayakkabilari bugun spor salonuna gelmis olmani da firsat bilerek izninle caliyorum.
Evet, biliyorum tum soyunma odasinda uyelerin ayakkabilari ortada , ben de dahil hicbirimiz ayakkabilarimizi kilitlemiyoruz. Ama ben de dahil hicbirimizin pembis Airmax'i yok.
Allah icin ayaklarimiz da ayni numara degil ama artik pamuk koyacagiz onune.
Simdi sen muhtemelen bu ayakkabilarin taksitlerini henuz bitirmemissindir. Uzulme , hevesini aldin en azindan. Biraz da ben hevesimi alayim.
Hakkini helal et. Ayakkabilarina gozum gibi bakacagim.
Imza : HIRSIZ 

Sanirim arkasinda mektup birakacak olsa tam da bu sozleri yazacakti. Ama ne mektup ne bir ipucu birakmadan spor salonumuza adeta bir Cuma namazi cikisi muamelesi yaparak ayakkabilarimi da aldi gitti. 
Cok sinirlendim blog 

Durun bastan anlatayim. 

Yillarca yazilip sezonda bir kac gun o da yerinde duruyor mu diye ziyarette bulundugum spor salonuma almis oldugum 67890 kilonun da etkisiyle birkac gundur sık ugrar olmustum. Iste bugun de o gunlerden biriydi. Soyunma odasinda biraktigim ayakkabilarim salonu terk etmemden 15 dakika oncesine kadar yerindeydi. Sonrasi pufffff.... 

Benim zaten neyimeydi spor yapmak! 

Ortaligi ayaga kaldirdim , dolabini kitleme geregi bile duymayan diger hatunlara ve yerli yerlerinde duran ayakkabilarina adeta tislarak baktim. 

Dunyanin en sonuk insani olarak girip cikmaya calistigim spor salonunda uyelerden calisanlara kadar beni tanimayan kalmadi. Artik beni her gorduklerinde 'Yazik ,ayakkabisi calinan kiz degil mi bu ' diyeceklerdi. Ben artik ayakkabisi calinan kizdim. 


48 saat once ...
Cocugu bizdeydi , pek tabi kapidan onu almaya geldi. Pek zevkli hatundu zaten ama bugun ayagindaki Airmax'ler ile adeta bir afet-i devran olmustu. Ayakkabilarina bayildim Nilgun diyemeden yavrusunu kapip gitti.  Aksam yatarken bile ;

yahu ayakkabilar da ne guzeldi 

bu rengini gormemistim , yeni demek ki 

Su yeni t-shirt ile de ne guzel olur

Tam yaz rengiymis

Kadin bir kere de kotu biisi giy yahu

Alsam mi ben de 

Yok yahu 

Ya neden ki coook guzeldi ayakkabilar 

Kizim aynisinin pembesi degil mi seninki , atacak misin onlari 

Olsun bu da cok guzelmis

Ne diyeceksin kocana 

Askim ben o ayakkabilardan istiyorum desen aynisi sende var diyecek
Ne yani insanin illaki bir tane mi ayni model ayakkabisi olmali, kural mi bu!! 

diyerek uyudum. 

Kissadan hisse: EVRENE YOLLAYACAGINIZ MESAJLARDA DAHA ACIKLAYICI CUMLELER KULLANIN. 

Misal; Sevgili evren yeni ayakkabiyi cok istiyorum ama eskisi de dursun lutfen gibi, hani ben yandim siz yanmayin. 





12 yorum:

  1. Ha ha ha Damla, boş odada kendi kendime kahkaha atmaktayım şu anda :) Evet dilekler konusunda biraz daha açıklayıcı, ayrıntılı tarif konusunda dikkatli olmalıyız. Ben şahsen bu konuda o kadar takıntılıyım ki kilo veriim diye dilek dilerken bile dibine sağlıklı sıhhatli falan diye eklemeden rahat edemem..

    Ayakkabının oradan gitmesi inanılır gibi değil .. Neyse yenisini almak farz oldu artık...

    YanıtlaSil
  2. Hahahaaa ayy bu yazı süper olmuş. Amannnnn alırız beeee hem yeşilinden hem pembeciğinden Sıkma canını🎀

    YanıtlaSil
  3. Ah be Damlam çok geçmiş olsun,bak ben işte buna çok gıcık olurum yani kim olmaz diceksin ama öyle değil eğer çok sevdiğim bişey böyle elimden giderse resmen hasta olurum çok üzülürüm. Bir otobüste koca bir valizim gitti de aylarca kendime gelemedim:) Ama caldirmak beter yani. Neyse çok daha güzeli gelsin yerine, alanın da ayağında çıban ciksin:)

    YanıtlaSil
  4. Dilekler çooook mühim valla, doğru mesajı yollamak lazım yukarıya. Artık ben de dikkat ediyorum:) Ayakkabılarımı da diğer eşyalarım gibi severim, kaybolurlarsa pek üzülürdüm hele ki çalınmak çok acayip bir duygu yüklüyor insana. Sinirlendim valla bak. Hani ihtiyacı vardı demek ki aldı der ya kimi kusura bakmasınlar ben öyle düşünemiyorum. Tanıdıklarım, yakın çevrem, arkadaşlarım tarafından bu şekilde pek çok kez madur olduğum için artık hırsızlık bende başka çağrışımlar yaptırıyor. Ahh ahh elbette ki yenisi alınabilir bir şey ayakkabı ama neden çalınsın öyle değil mi? Geçmiş olsun. Daha güzelleri senin olsun, kimse de çalmasın, mutlu mesut giy...Bu konu da tarihin tozlu sayfalarında kalsın.:)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. İki kere telefonunu çaldırmış birisi olarak, bu durumun ne kadar sinir bozucu olduğunu bilirim.. Telefon neyse de giden fotolarım ahh ahhh hafıza kartını bıraksa üzülmezdim belki... Hayır ne olursa olsun; ucuz pahalı.. bi kere severek beğenerek almışsın kullanıyorsun elin kızı/adamı çöküyor... Kullanamasın gerçekten! Ne kadar iyi bir yer olursa olsun malını ortada bırakmaya gelmiyor, valla utanmasam asker çantası alıp boynumda taşıyacağım bu gidişle herşeyimi :)) Geçmiş olsun çok, daha iyileri, güzelleri senin olsun..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun, gerçekten okurken yaşamış olduğunuz talihsizliğe üzüldüm ama anlatım tarzınız çok sevimli olduğu için de epey güldüm :) Allah size bu talihsizliğinizi unutturacak kadar güzel bir hediyeyle yeniden ayakkabılarınıza kavuşmayı nasip etsin ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  7. güldüğüm için bana kızma olur mu :))))
    hele bir önceki yazınla birleştirip okuduğumda tepindiğime de kızma tamam mı :))))
    Karnımın ağrıdığına zaten hiç kızmazsın bilirim seni :))))
    Spor sağlığa zararlı arkadaş, bak keseye de psikolojiye de zarar :)))
    Noktaaaaa :))

    YanıtlaSil
  8. Gülerek okusam da,bisikletini caldirmis biri olarak iciniz yandigini biliyorum...Ama bundan sonra dolaplar kilitlensin ,dünya kötü, kimseye güven yok. :(

    YanıtlaSil
  9. hihohooo :D diyorum ama üzüldüm vallahi. ciden çok üzüldüm. hele pembe dediğin gözlerimden kalpler fırlamışken.
    canın sağolsun ne diyelim

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe