20 Mayıs 2015

Annelik Sohbetleri

Pazartesi süsü verilmiş Çarşamba sabahından herkese günaydın! 

Bugünün yazısı Livaneli'nin Konstantiniyye Oteli olacaktı lakin çok daha sevimli bir haberim var. 

2 Balık 1 Kedi blogunun sahibi canım Esra benim anneliğimi ciddiye alıp bana sorularını yöneltti. 

Nazik sorularına cevap verdim ama kendisine  gönderirken içimden  dedim ki " Kesin yayınlamaz , manyak bu kadın , gamsız anne" diye benden nefret edecek, etmemiş hatta yayınlamış.

Okumak isterseniz ; http://2balik1kedi.blogspot.com.tr/2015/05/annelik-sohbetleri-damla-ve-can.html

Teşekkür ederim canım Esra

10 yorum:

  1. deli kadın yahu bu damla demiştim evet :) ama güzel anne, iyi yürekli anne, oyuncu anne, can ne kadar şanslı da dedim :))
    öperim ikinizi deeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Balık Bir Kedi ; Canımsın Esra , iyi ki varsın Esraaa :)

      Sil
  2. çok tatlı bir sohbet olmuş, bayıldım ve ben de kendime notlar aldım tabii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone ; çok teşekkür ederim , anneliğimin mükemmel olduğunu düşünmediğimden zor sorulardı beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. Anne olursak işimize yarar sanki :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe