29 Nisan 2015

Sırasıyla; Niyet Diyet Kısmet

Sevgili Okuyucu;
Beni az cok bilirsin ben diyet yapacak bir cins canli turu degilim. Peki neden bu satirlari size bir yanimda Dukan Helvasi diger yanimda Yesil cay ile yaziyorum? Hadi cevap ver!
Veremedin.
Ben vereyim cunkuuuuu her canlinin olumu tadacagi gibi her insanoglu da hayatinda 1 kere diyet yapacaktir. Tasdikli , ornekli , yasanmis hikayedir bak. Oyle bol keseden falan sallamiyorum.

Ama bu diyet isi cok pahali bir ismis.

Yillarca zevk olsun diye yedigim ,kilolarimin sebebi abur cuburlara verdigim paralari toplasam su 3 gunluk diyet maceramin faturasini odemez.

Dukan'dan baslayalim.
Ilk 6 gun sadece sinirsiz protein alacaksin dedi. Protein ne?
Yumurta
Light Sut
Light Peynir
Light Jambon
Kirmizi Et , yagsiz bonfile gibi kisimlar
Balik , izgara olacak
Tavuk , yagsiz kisimlari
Deniz Mahsulleri - Ahtapot , midye , deniz taragi , yengec , istakoz.
Bir de Yulaf Kepegi

Bu yukarida saydiklarim var ya marketteki en pahali kalemler. Zaten anladim ki ;
Bir sey LIGHT ise o pahalidir. 
Dukan'dan baska secenek mi yok Damla , abartma mi dediniz?

Var. Karatay var! ki cok severim kendisini.

Hadi Karatay'in listesine bakalim ;
Findik
Badem
Ceviz
Zeytinyagi
Tereyag
Bugday
Organik Yumurta
Organik Yogurt
Organik Tavuk

Sizin cevizin , zeytinyaginin kilosundan haberiniz var mi? Bak organik kismina deginmiyorum bile.
Bir seye ORGANIK etiketi yapistirirsan o pahali olmalidir. 

Son darbe SPOR
Disarida kosayim desen mahalle arasinda kosacak halin yok , musait bir alan bulmali. Mumkunse Bebek sahilinde taytlilar kervanina katilmali , araba icin Valeye maasin 3'te1'i verilmeli, suya 5 kat para odedikten hemen sonra mekan terk edilmeli.

Ikinci secenek spor salonu. Uyelik ucretlerinden bahsetmiyorum. Her gun ayni insanlarla dolu ayni salonda ayni kiyafetleri -ayakkabilari giyecek degilim herhalde. Oncesinde spor alisverisi yapilmali bu da  = Para Harcanacak.

Kilo vermek masrafli is vesselam!

Soyle bir guzellik salonu acsam diyorum hem koseyi donerim hem de en guzel hep ben olurum :)


21 yorum:

  1. :))) Pahali diye az alip az yiyecegiz ya ,iste bu diyetlerin sirri bu :)

    Saglikli beslenerek, her seyden az yenerek ,(iste en zor kismida orasi) beslenilecek, Spor Ise Kolay evde yapilacak, yürülecek :)

    Kimse görmeyecek her gün ne giydigini :)

    En zoru ,evdekiler yer icerken ,kendine hakim olmak Yada olamamak...Kolay gelsin hepimize...

    YanıtlaSil
  2. canım benim, yemeğin salçalısı kadının kalçalısı, boşveeer. öpüldün :)

    YanıtlaSil
  3. Sayende diyet yapmamak için bir bahane daha bulmuş oldum:)) Çok güzel anlatmışsın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbagalar; yahu biz ne gunler icin variz , birbirimize bulamadigimiz bahaneleri fisildamak icin hahaha

      Sil
  4. Ama napalım o zamannnn? Yaz da geliyoooo????? :))) capslere çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Eren ; vallahi o bikiniye girilecekse diyete tam gaz devam :)

      Sil
  5. Evet yaa, çok pahalıya patlıyor bu diyet işi :-) Çiğ bademin üzeri altın tozuyla mı kaplı kardeşim. Hem mis gibi sütün yağını alıp niye bize daha pahalıya satıyorlar bi anlasam. Hemi de o yağı da ayrıcana satıyorlardır bize kesin.

    YanıtlaSil
  6. Çok doğru tespitler arkadaşım, ne olacak halimiz hiç bilmiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge ve annesi; sisman olmanin moda olmasini bekleyecegiz;)

      Sil
  7. Benim bir arkadasim bu Dukan diyeti ile 20 kilo verdi. Diyeti birakti yarisini geri aldi. Inanmiyorum ben bu diyetlere. Sporu seven biri degilim bende yediklerimi az yiyerek, bir bucuk litrelik suya yarim limon suyu ekleyerek kendime yardimci oluyorum. Bol bol maydanoz tüketiyorum. Benden tavsiye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu; Dukan icin ben de hep ayni seyi duyuyorum. Spor ve saglikli yemeye devam Dukan'dan gozum korktu.

      Sil
  8. Ben de o kulübe üye olabilirim sanırım:) Hayatında diyete hiç yanaşmamış çıtı pıtı bir insanken şimdi küçük bir fil olduğuma inanamıyorum. Türkiye'de diyet yapmak zor iş. Diyetisyene gitsen tonla para, spora gitsen öyle, dediklerin çok doğru. Şu kilo vermek için yaptıkları listelere de acayip gıcığım, sanki herkes organik alabiliyor da. Bir kere organik pazara girmek gafletinde bulundum da 15 tl ye domates mi olur anacım, şoka girdim çıktım. Annem düğünüm zamanında 10 kilo vermişti, şaşırdık kaldık çünkü yemeği çok sever hiç de rejim yapmadı ömründe. Sadece azmetti ve kendini tuttu. İş kafada bitiyor kesin. Ben ağzım boş dursun istemiyorum burada hiç, ama biliyorum ki gurbet psikolojisi çünkü tr'de bu kadar homini homini yemiyorum. Herkes kafasına göre listeler bişeyler veriyor hangi birine bakacağını şaşırıyor insan. En güzeli kendi bildiğin yolda ilerlemek bence. Yoksa insan kilo vericem diye ya kafayı yer ya da sinirden daha çok yer:):)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugba'nin Dunyasi; hersey cenemi tutmamda sakli galiba. Hepimizin oyle ama sinirliyken yenilen cikolatanin hazzini bana kimler verecek biri bunu bana aciklasin istiyorum ;D

      Sil
  9. Çok güzel bir konuya parmak basmışsın. Diyete başlasan bir dert başlamasan ayrı dert. Hele bu Dukan veya Karatay diyetiyle çevremde kilo verenler olsa da bıraktıkları an verdikleri kiloları fazlasıyla aldılar. En temizi az ama öz yemek. 3 ana 3 ara yanında da bolca su ve yürüyüş. Hepsi bu kadar. Bu arada diyetimin 4. gününde olduğumu da dipnot olarak belirteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrualtin; Kulube hosgeldin ;) ben de 6. gundeyim spor destekli guzel gidiyor gibi. Buraya da bu yaziyi yazdim ki birkamak istersem rezil olma ihtimalim artsin :D

      Sil
  10. hele benim diyetim en pahalısı çok zorlanıyorum. karma diyet benimkisi.
    hangi doktor neye izin veriyorsa onu yiyorum :)))
    yasaklıları dinlemiyorum pek :)
    çok güzel benim diyetimi yapsana ;)

    YanıtlaSil
  11. Günlük 2000 tane ip atla ve ne istersen ye,zaten o kadar zipladiktsn sonra pek yemeye mecalin kalmayacak ama kesin olan şu ip atlarken sallanan yerlerinin tamamı eriyor :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe