03 Nisan 2015

Sarı Şekerim

Zeki Müren'i canlı canlı dinleyememiş bir nesiliz zaten ki dinlesek bnece herşey farklı olabilirdi.

Barış Manço desen "Adam Olacak Çocuk"lardık hepimiz , neyseki program sayesinde  konuşmalarını hayal meyal hatırlıyoruz. Canlı canlı dinlemek vs mümkün olmadı.

Müzeyyen Senar ne zamanki biz büyüdük sahneleri çoktan bırakmıştı. Onu da yakın zamanda kaybettik.

Müslüm Gürses bence kariyerinin en zirve noktasındayken apansız terketti gitti bizi , aramızda kalsın çok severdim ben kendisini.

Ve Kayahan da gitti bugün.
Beni " Bir Aslan Miyav Dedi Minik Fare Kükredi" ile tavladı.
Annem beni yıllarca "Sarı Şekerim" diye  sevdi. Sarı Şekerim kalbine girerim , seni mahvederim :)
"Beni Anlamadın Ya" ile ezberledim ben notları

El ayak çekilince 
Sohbetler tükenince 
Dostlar eve gidince 
Bu geceler işkence 
Öper iki hece 
İsmi dudaklarım 

La-fa-la-sol 
La-fa-la-sol 

Ve çok çok daha fazlası.

Ben de şimdi diyorum ki ; Beni terk edişin mümkün mü senin? İstersen bir dene de gör güzelim!



     Gitti çocukluğumdan bir sayfa daha ... 

9 yorum:

  1. Gittiği yerde çok mutlu olur umarım!

    YanıtlaSil
  2. Bunlar böyle teker teker gidiyorlarya benim çocukluğumu gençliğimi aşkımı ilk heyecanlarımıda götürüyorlar aslında. Ben çok üzgünüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraydamasalı ;sen öyle yazınca Ferdi Özbeğen'i unuttuğumu farkettim :(

      Sil
  3. *     Gitti çocukluğumdan bir sayfa daha ... * Ne guzel soylemissin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham Kedisi ; her giden sırlanıp bir sayfa götürüyor. Yalan o kefenin cebi yok saçmalığı , anılara orada bile yer var bence.

      Sil
  4. Artık o kadar da küçük olmadığımı anladım aslında.
    Yavaş yavaş zamanımız geçiyor.
    Ve ne güzel anlatmışsın sen bütün her şeyi...

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynı duygular içindeyim...

    YanıtlaSil
  6. off ya şimdi handanda okudum da duydum yaa.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe