20 Nisan 2015

Küçük Prens Bana Dedi Ki

Daha gözünü açar açmaz "Bugün tiyatroya gitmeliyiz" dedi.
Oğlum , Pazar bugün. Ha deyince bulabilir miyiz bakalım vs derken elinde Hürriyet gazetesinin eki ile "Ben buldum bile!" diye geri geldi.
Nasıl haberin olmaz Ali Poyrazoğlu yeni oyuna başlamış 
diye azarlamayı da ihmal etmedi.
Aradık gişeyi , neyseki yer varmış yaptık rezervasyonumuzu.
Geri kalan 4 saatte evin içinde dört döndü. Bir ara Ali Poyrazoğlu'na tweet atmış. Dakikalarca cevap bekledi. Neyse ki beklediği cevap kısa sürede geldi.

Şimdi burada bir es verelim sayın okuyucu. Bu yazı bir oyun tanıtımı olmaktan çok bir annenin iç döküşüdür , bu kısmı atlamayalım.

Ben istemez miyim garip popçuların hayranı olsun , J LO'nun posterlerini duvarlarına assın , Demet Akalın şarkılarını ezbere bilirken Serdar Ortaç dansları ile o dahiyane şarkılara eşlik etsin.

Ama olmadı , bir yerlerde yanlış yaptım ki iyi ki de yapmışım sonuçta
En sevdiğim sanatçı Zeki Müren.
Ali Poyrazoğlu'nun oyunlarını çok seviyorum.  
gibi cümleler kuran bir çocuğum oldu.

Neyse, kader...

Lafı çok uzattım , farkındayım. Hemen oyuna geçiyorum.

Küçük Prens Bana Dedi Ki 

Ali Poyrazoğlu ;  ilk andan itibaren elinizden tutup , masalcı dedeler gibi size hayatınızın masalını anlatıyor. Uzun uzun anlatsın , hiç susmasın istiyorsunuz.

Öyle ki yıllar boyu kendi Küçük Prens'ini kalbinde hem büyütmüş hem çocuk bırakmış Ali Poyrazoğlu ve bu oyunda da ruhundaki izlerini cömertçe huzurlarımıza sunuyor.

Çöller, Denizler , Gezegenler, Palyaçolar ve Kuklalar derken sahne adeta bir panayır yeri olurken kalbinizin bir yeri Küçük Prens'in kendi gezegeninde kuzusuyla yalnız bıraktığı gülüne sızlıyor.
Kahkaha attıran , sorgulatan , hüzünlendiren ama bu hüzünden mutlu olduran tuhaf bir oyun bu.

Oyunun kadrosunda "Makasçı" rolünde Bülent Kayabaş'ı sahnede görmek beni çok mutlu etti.

Bunun yanında tüm oyuncular gerçekten çok iyiler, oyun boyunca  bir an olsun sizi bırakmıyorlar.

Oyun tek perde ve nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.

Farkındaysanız size sadece oyunu anlattım. Çünkü koca koca cümleler kurmama gerek kalmayacak bir oyun bu. Diyebileceğim tek şey;
Kendinize bir iyilik yapın ve bu oyunu izleyin. Hem de çoluk çocuk izleyin.

Ve bazılarımız oyun sonunda kendilerine çok daha büyük iyilikler yaptı.

 
Askerlik anısı gibi her gördüğüne anlatıyor :)

Ali Poyrazoğlu'nun Hürriyet'de yayınlanan röportajı için buraya tıklayabilirsiniz.

13 yorum:

  1. harika bir anı ama, anlatılmayacak gibi değil!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone ; Can'a laf ediyorum ama bak ben de burada çarşaf çarşaf yazdım ,sanırım çok haklı :)))

      Sil
  2. Neye yorum yapsam bilemedim Can'ın zevkine bayıldığımı mı annesinin böyle yetiştirmesine mi ali poyrazoğlunun cana verdiği cevaba mı bravo valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece; çok teşekkür ederim nazik yorumun için :) Ali bey kimseyi cevapsız bırakmıyor Twitter da öyle nazik , alçakgönüllü biri. Zaten oyun öncesinde ve sonunda özellikle twitter'ı çok kullandığını da belirtiyor.

      Sil
  3. Ana oğul çok tatlısınız. Öp oğluşunu benim için kocaman:-) Çocuğum işini de kendi hallediyor bak, sırtı yere gelmez:-)

    YanıtlaSil
  4. damla!
    çok şanslısın çoook!!
    ali poyrazoğlu ise gerek tweete cevap vermesi gerekse son pozla takdirimi topladı.
    Can beye selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Can'la evlenebilir miyim? Allah'ın emriyle tabii ki canım :D

    YanıtlaSil
  6. Can ın yerinde kim olsa aynı şeyi yapar yıllarca unutulmayacak bir anı bu :) güzel bir evlat yetiştirmissiniz tebrik ederim ;)

    YanıtlaSil
  7. Sizi de oğlunuzu da tebrik ederim, umarım ben de böyle bir evlat yetiştirebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Nerede, ne zaman, ne yapacağını bilen, duruşu sağlam bir çocukmuş Can.
    Daha fazla söze de gerek yok. Yeterince kanıtlamış zaten :)

    Tebrikler efendim ;)

    YanıtlaSil
  9. Heytttt be :))) Yaşa Can sen....
    Onun kadar mutlu oldum, fotoğrafı görünce :)))
    Ama annecik ben sana bişiy diyim mi, ben yaşasam bunu değil gördüğüme görmediğime bile duman yoluyla mesaj yollarım :)))

    YanıtlaSil
  10. Cok mutlu oldum. Can'in mutlulugu gözünden okunuyor.

    YanıtlaSil
  11. Ay bu yazıya yorum yaptım sanıyordum ama internetimin berbatlığından ötürü yayınlayamamışım sanırım:( Çok tatlı bir çocuk Can, o mutluluğu nasıl da gözlerine yansımış. Aferim ona çok güzel cümleler kurmuş bayıldım, tebrik ediyorum onu. Zeki Müren sevgisine hayran kalmamak elde değil. Bence bu tiyatro olayı da yani askerlik gibi anlatılası bir olaymış,ben de anlatırdım herhalde çevirip çevirip. Hak vermemek elde değil. Öperim güzel yanaklarından.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe