06 Nisan 2015

Şeytan Disko

         Cuppa cuppa eğleniriz biz o diskoda sandıydım okumaya başlarken , yanılmışım! 

Ama yazarın ilk kitabı Berlinli Apartmanı maceramdan sonra temkinliydim de.
Evde yalnız kalmamın en mümkün olmayacağı günde başladım okumaya. İşte tam da o gün kaderin ağlarını bana özel ördüğünden habersizdim.

Deniz rahat yaşamı içerisinde hayatının gayesini bulamamış hatta bence ruhunu , aklını yıllar önce yaşadığı ama kimseye anlatamadığı büyük sırrı ile adadaki o sahile gömmüştü.
Arafta kalan ölüler olduğu gibi Deniz de yaşarken arafta kalmış bir insandı.

Ay yok vazgeçtim,size hikayeden bahsetmeyeceğim. Her kelime sanki kitabın büyüsünü bozacakmış gibi geliyor. Ben en iyisi size kendimden bahsedeyim.

Kitaba evden çıkmamaya kararlı olduğum , evdeki nüfusun en yoğun olduğu , kimsenin herhangi bir programının olmadığı yani yalnız kalmayacağımdan emin olduğum bir Cumartesi sabahında başladım. Deniz günlük kıvamında tuttuğu sır dolu defterine en derin anılarını yazmaya başladığında Memo'nun işe erken gideceği tuttu. Olsundu elimde 2 gün izinli kardeşim vardı. Okumaya devam ettim - zaten bırakmak namümkün- . Deniz'in yazdıklarından hayatının en büyük sırrını yeni öğrenmiş , kitabın adının neden Şeytan Disko olduğunun farkına varmış tırnaklarımı yemeğe başlamıştım ki içeriden bir ses "Abla ben Rize'ye gidiyorum" diye böğürdü.
Tanrım dedim , Rize biraz fazla olmadı mı? Hani Taksim'e götürsen , akşam eve döndürsen ben de yalnız kalmasaydım keşke.
Çok kızdım sonra!  Şeytan dedi yaz yazara Twitter'dan;
Hanımmm , hanımmm madem böyle korku kitapları yazıyorsun , okurken de okurunun yanında ol. 

Kesin lanetlenmiştim , ne zaman aynı yazarın kitabını okusam evde tek başıma bırakılıyor , korkmaya mahkum ediliyordum.

Okumaktan vazgeçmeyi ben de düşündüm tabi ama bu sefer tüm gece kitap aklımda dönüp dolaşacak  kendi korku hikayemi kendim yazacaktım.
Devam ettim.
Hava kararmaya başlamış , baykuşlar gerekli yerlere konuşlanmışlardı - tamam gülme- kitapta işler sarpa sardıkça  , eninde sonunda ortaya çıkacağı belli olan o şeyler satır aralarından göz kırpmaya başlamışlardı kiiiiii
Cama biri tık tık yaptı. 
Ne var bunda mı dedin? Biz 3. katta oturuyoruz aloooooo!!!
Korkunun ecele faydası yok diyerek açtım camı -tabi bu kadar kolay olmadı ya neyse-. Bir de ne göreyim mahallenin en lüzumsuz insanı eve taşınalı 2 yıl olmuş hayırlı olsuna gelmek bir kahvemi içmek istiyordu. Geldi, İçti,Gitti.

Deniz ve Alp de Abant'a yeni gitmişti bu sırada. İşte bu andan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Ne Deniz eski Deniz'di ne Damla eski Damla...


Fotoğraf çektim , annemlerde 3 saat facetime konuştum vs. ama işte o kitap orada bekliyordu. Deniz çağırmasa Raşel , Raşel çağırmasa Levent çağırıyor gel bak daha bitmedi diyordu.

Israrlara dayanamayarak geri döndüm kitaba - yoksa merakımdan falan değil- .
Kapağını kapattığımda saat 2:25 di. Yatakta doğruldum , düşündüm. Ev çok sessizdi ama bunu yapmalıydım , evet korkmuştum ama o bir kitaptı , yahu ne olacak alt tarafı bir sürü kelime öbeğiydi. Hadi Damla dedim yapabilirsin!
Yok artık sabaha kadar bekleyemezsin herhalde!
Ne? Aynada Deniz'i göreceğini mi düşündün , hahhaha...
Evet ben de o son satırları yazan yazara sinirliyim. Güzel de yazmış ama kabul et , sen şimdi korktun tabi sağlıklı düşünemiyorsun.
Ama tamam uzattın hadi kalk gittikçe zorlaşacak yoksa.
Ya şimdiydi ya aslaydı!
Kalktım.
Kafam önde tuvalete gittim , yatağa döndüm.
Mutluydum!
Deniz'le karşılaşmamıştım. 

Okuyun kitabı kardeşler, bacılar , abiler, teyzeler ve hayaletler ve medyumlar ve her neyseniz onlar.
Şeytanın Diskosunda buluşalım.

11 yorum:

  1. ahahahaaaaa :)))
    Yemezlerrrrr :)))
    Yeni yeni aksiyonumsu, bilim kurgumsu şeyler okumaya ve izlemeye başlamışken diskoda cıstaka cıstaka beynimle top oynamak istemiyorum :))))
    Ama tamam itiraf ediyorum merak da ettim kitabı :)))
    Benimle oynama Damla yaaaaaa :)))

    İyi haftalar desem ve bu postu okumamış saysam kendimi :))))
    Kediyi merak öldürür bilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebnemmm , kiz gel vallahi ben seni korurum :D
      Musmutlu bir hafta olsun insallah!

      Sil
  2. Yaaaa :) acayip merak ettim bak ; gerçi buluştuğumuzda bahsetmiştin , geçen gün kitapçıda bakındım ama göremedim adama soracak vaktim de yoktu ama en kısa zamanda alıp okuyacağım.
    Bu arada okurken yanında birinin olmasını istediğin kitaplar varsa kap bize gel,ben olmasam annem olur annem olmasa cüce var:) ben de evde kimsenin olmadığı günleri özledim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahide; Ben yine cok sevdim kitabi ya , mazosist miyim acaba?
      Yaprak Oz bir kitap daha cikartirsa sizin evde okuyacagim , bak unutmam ben soz mu :D

      Sil
  3. Alsam mıııı, almasam mıııı... Bak karar veremedim şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; Eger korku filmlerine burun kiviranlardansan alma ama etkilenirim severim dersen gel Handan sen de gel , yaklasssssss :)))

      Sil
  4. Merak ettim şimdi, ilk fırsatta alayım bari:)

    YanıtlaSil
  5. puhahhahhah, seni seviyorum yaaa.
    eşim olmadan kaldığım bir gece Grange okurken, öyle tırsmıştım ki unutamam, kayınvalidemle kayınbabamın arasına girip yatmama ramak kalmıştı :)) isimleri de çok uzun oldu yaaa, öperim canım :))))

    YanıtlaSil
  6. Ayyy Damla valla okumam takarım ben kafaya felan yok yok almayım ben😳😳😳

    YanıtlaSil
  7. :))))))))))))))))))))) Ben hiç okumam bu tarzı ama yazınız o kadar eğlenceli ki ciddi ciddi merak ettim...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe