02 Nisan 2015

Sergi - Kurşun Kalem Ucunda Sanat

İstanbul'da yaşayanlar birkaç haftadır billdordlarda reklamları yapılan serginyi fark etmişlerdir sanırım. 
Bizde ilk fark eden Can oldu ve sergi açılana kadar gün saydı , beni de sorularıyla yedi o ayrı :)

Gerçekten kurşun kalem miymiş? 
Hani şu onun okulda kullandıkları kadar ince olanlardan mıymış?
Bu adam onların ucu ile bu şekilleri nasıl yaparmış ?
Kesin bir hile varmış? -Tipik Türk - 

Dün akşam okul çıkışı gezme şansımız oldu sergiyi. Ciddi akıl karı iş değil, insan çıldırır. 
Can her kalemin önünde bir çığlık attı , onun favorisi Bot , benimki sonsuz bağlılık adındaki iki kalp , babamızınki Elvis Presley oldu. Evet, yanlış okumadığınız kurşun kalem ucunde Elvis Presley...

Sanatçı ile ilgili ufak bir not koyduktan sonra sizi sergiden örnekler ile başbaşa bırakıyorum. 

Sergi İstanbul Levent'deki Metrocity AVM giriş katında 9 Nisan'a kadar devam ediyor. Yakınlardaysanız kaçırmanız pek mantıklı olmaz. 
*Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz. 






Ve bana yok artık dedirten zincir;

12 yorum:

  1. benim favorim kesinlikle zincir! gerçekten yok artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone ; şahsen sanatçıyı karşıma alıp dertleşmek istedim :))

      Sil
  2. şaşırdım, bayıldım.
    harika post,
    zamanınıza, ellerinize sağlık hanımefendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha; dönmüşsünüz , sevindim :)
      Teşekkürler

      Sil
  3. Ben zincir ve vidaya hayran kaldım:) İğneyle kuyu kazmak bu olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün ilgün; Çok doğru söyledin "iğneyle kuyu kazmak"

      Sil
  4. Bu halıyı işleyen kız kör oldu desem, aynı işte bu kalemi yontan da kör olmuş olmalı:) Nefis, şaşırtıcı, büyüleyici, en şunun kadar:http://www.willard-wigan.com/gallery/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar; iğne deliği demek! Ben de kendimi sabırlı bir insan sanırdım.

      Sil
  5. Gerçek kurşun kalem boyutlarındaymış ha, ben büyük zannettim. Çok güzel:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; aman dedim ne var koca kalemlerden yapmıştır işte dedim ben ilk önce , onun için belirttim öyle :))

      Sil
  6. son resme yuh dedim hatta dominos ayısı olsam oha bile diyebilirdim :D

    YanıtlaSil
  7. Sanat ve yaratıcılık ne kadar anlamlı iki kavram...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe