16 Nisan 2015

Uçuyorum , sepetimde E.T.

Yetişemiyorum.
Aslına bakarsan yetişmek de istemiyorum.
Ne sizin hırslarınıza , ne normal saydıklarınıza
Ne yıllarca içinizde tutup ağzınızdan kaçırdıklarınıza
Ne kırıp dökmek için uzun uzun nefretinizi kusmalarınıza ,yetişmek istemiyorum.

Duruyorum.
Bıraktığınız yerdeyim.
Ne yıllar öncesinden bir adım geride ne bugünden bir adım ilerideyim.
Tam şu anda , duruyorum.

Bakıyorum.
Kimine göre doğru kimine göre yanlış olanlara.
Seviyorum seni diyen ama reklamlardaki ince yazılar gibi sevginin devamı için kuralları olanlara.
Her an bir yerlere yetişme telaşı içinde olup aslında bomboş yaşayanlara.
Bakıyorum.
Öylece...
Nedir bu hayatla kavganız, bakıyorum?

Uçuyorum.
Hepinizden uzağa , en uzağa.
Size tepeden bakmaya.
Baktın  mı hiç sen kendine tepeden?
Aslında bir denesen anlayacaksın çok da önemli olmadığını.
O zaman işte sen de mutlu olacaksın.

             Mutlu olmak sandığınız kadar zor değil , atla bak beraber çevirelim pedalları :) 


İnsana zorla sinirli sinirli şiir yazdırıyorsunuz.

9 yorum:

  1. Her an bir yerlere yetişme telaşı içinde olup aslında bomboş yaşayanlara..dizesini aynı kelimelerle olmasa da ben de dert ediyorum sıklıkla..Sahi ne yapıyoruz biz? Nedir bu koşturmaca? Ne için?

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın ya, ne kadar doğru, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Her cümleni, kelimesi okuduktan sonra durup düşündüm Damla. Harika yazmışsın.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  4. Fazla guzel bi insansin cok fazla.

    YanıtlaSil
  5. O bisikletin markası da önemli şimdi. Hem E.T. moda değil şimdi ııh hayatta olmaz. Bisiklet şortu siparişi de vermeli.. Yukarda saçlar dağılabilir, fön bozulur... Zor bu iş bacım zor :-)

    YanıtlaSil
  6. kayboluyoruz o telaşelerin içinde ve kendimizi yeniden bulmaya,
    ıskaladığımız yaşamı yeniden gülümsetmeye çalışıyoruz,
    biraz çelişkili çokça yalnızız..

    YanıtlaSil
  7. gözün çıkmasın, çok tatlısın ya :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel söylemişsin...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe