09 Ocak 2016

Kitap Yorumu- Agackakan \ Tom Robbins

Agackakan, Tom Robbins'in hayran oldugum Parfumun Dansi kitabindan sonra okudugum, Tom Robbins Kafasi diye birseyin olduguna yurekten inandigim bir kitap oldu.

Kitabi Parfumun Dansi kadar sevmedim fakat gercek dunyanin icinde gercek olmayan boylesi kisi ve durumlarin hinzirca okuyucuya yutturulmasi ve normallestirilmeye calismasi tuhaf bir gidiklanma yaratiyor. Bu da Tom Robbins'in sihirli kaleminden kaynaklaniyor.

Benim Agackakan yorumum Youtube'da;



Agackakan, Kis Okuma Senligi'min ilk kitabiydi. Siz bu videoyu izleyip bu yaziyi okuyana kadar ben 3. kitabimi okumaya basladim bile.

Sizin bu yilki okuma hedefiniz ne? Goodreads de hesabiniz varsa asagiya yazar misiniz ekleyelim birbirimizi:)

Bu girisi yapip sizi kitabi yorumlamaya calistigim videoma davet edecektim. Ama insan su blogun arka sayfasindaki beyaz sayfada zihninden gecenlerin kelimelere dokuldugunu gordukce garip bir haz duyuyor.

Klavyenin tikirtisini ben duyuyorum,  cumlelerimi siz okuyacaksiniz ve iste simdi sihir gerceklesecek!


13 yorum:

  1. Ben de Parfüm'ün Dansı'ndan sonra okudum ve aynen dediğin gibi "Tom Robbins kafası" diye bir şey olduğuna inandım. Şimdi elimdeki kitabını bitirince Tibet Şeftali Turtası'nı okuyacağım, sonra da Siriustan Gelen Kurbağa. Geçen yıl 52 kitap hedeflemiştim, 57 okudum. Bu yılki hedefim 60 ama en az 4'ü şiir olsun istiyorum. Bu hayatı çekilir kılan şeylerden biri benim için kitap. Keyifli okumalar tüm kitap severlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Tibet Seftali Turtasi da aklimda ama cevirmenine bakacagim. Parfumun Dansinin cevirmeni de harika bir is cikartmis bence ama Agackakan da bir tutukluk var gibi hissettim. Sanirim cevirmenden kaynaklaniyor.
      60 degil 70- 80 kitap okudugunuz bir yil olsun insallah!
      Cok tesekkurler yorumunuz icin :)

      Sil
  2. Kaydımı tamamlarken sorun yaşadımmm :( benim şimdilik hedefim 16 adet,tavsiyelerinizi istiyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda toptas, ekleyecegim hemen. Tavsiyeleri de bu ara sikca izleyip - okuyabileceksiniz :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Başardımmmmmm :) sevdatoptas olarak bulabilirsiniz :)))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Damla. :)
    Youtoube'da ki anlatımına tek kelime ile bayıldım. Hem burdan takip edip hem yorumunu dinlemek keyifliymiş onu fark ettim.
    Yazarın hiçbir kitabını okumadım ama senden sonra hemen ajandama not ettim. İlk fırsatta alıcam.
    İyi geceler, iyi haftalar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulsah; begenmene gercekten cok sevindim! ( Ben izledikce kendimden nefret ediyorum)
      Parfumun Dansi ile baslamani oneririm eger okuyacaksan.
      Sevgiler :))

      Sil
    2. Okuyacağım canım ve tavsiyeni dinleyerek Parfümün Dansı ile başlayacağım. Teşekkür ederim.
      Sevgiler. :)

      Sil
  5. Videolar gittikçe güzelleşiyor :)
    Seviyorum seni dinlemeyi...
    Bu videonu dinlerken aklıma ne geldi biliyor musun...
    Sen canlı canlı kitap ta okursun... Birden geldi aklıma...
    Belki bir gün kısa bir kitaptan başlarsın bölüm bölüm...
    Öpüldün şeker
    Mutlu ve çok okumalı bir hafta olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat; Su dunya uzerinde bet sesime katlanip uzerine bir de o sesten kitap dinlemeye hevesli tek insansin. Ama ben yapmayacagim, yazik sana :)))
      Videolarin altina gelen 'lutfen goruntu kalitesini duzeltin' yorumlari sagolsun ugrasiyoruz iste! Zanneden de cnn de haber sunuyorum sanir, oyle bir caba yani yakinda ev studyo olacak :))

      Sil
  6. Sevgili Damla,
    Sen Ağaçkakan'ı tanıtmışsın ama ben Parfümün Dansı'nı okumayı çok istedim. Notumu aldım hayatında şimdiye kadar okuduğun en güzel kitabı bende okumalıyım böyle bir güzellikten eksik kalmamalıyım. Teşekkürler tüm tanıtım ve tavsiyelerin için...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yorumlamışsınız :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe