08 Şubat 2016

0 Numarali Koltuk ve Ucmak Uzerine...

Tarih boyunca komedi filmi ya da komedi oyununa kosarak gittigim pek gorulmemistir lakin bu oyuna ucarak gittim.
Gercekten ucarak ama
Mecazi degil yani! 

Ucma kismina gelmeden bastan baslayalim; 

Tiyatro biletini Yakala.co sitesinden Firsat kuponu olarak satin aldim. Mufettis oyununu secmemin en buyuk sebebi Can'in Haldun Dormen'i sahnede canli izlemesini istememdi. Bu firsat kuponlari sayesinde 60-70  tl civarinda olan tiyatro biletini 40 tl ye alabiliyorsunuz lakin web sitesi size yanyana ya da istediginiz sirada koltuk hakki tanimiyor. Sansiniza artik. 

Bir Turk sivri zekalisi olarak ilk once gidersekonden bilet aliriz sanip oyuna 3,5 saat kala tiyatro salonuna girdim. Dusunun ki gisede kimse yok, oyuncular da henuz iceri giriyorlardi.


Ne buyuk tiyatro askidir bu diye dusunmusler midir?
Gorevli oyunun baslamasini bir saat kala organizasyondan birinin kuponlar karsiligi biletler verecegini soyledi. Biz de mekani o zamana kadar terk ettik. 
Dondugumuzde iki kadin bir adami 'Daha onlerden yer yok mu, biz sunun bunun tanidigiyiz' diye yiyorlardi. Adam da biraz kil 'Kusura bakmayin yok ' diyerek kestirip atti. 

En sevimli halimi takinirsam, zaten bu kadinlara kil olmus zavalli adamcagiz bana guzel bir yer verir diye dusundum. 
BIR DAKIKALIK SAYGI DURUSU+ SEVIMLI GULUMSEME+ 'iyi aksamlar beyefendi, nasilsiniz? Benim firsat kuponlarim var 4 adet, bunlarin karsiliginda biletleri sizden mi temin edecegiz?' + SEVIMLI GULUMSEME+ 
Gorevli gayet kibar, 'Evet' dedi. Elindeki bilet yiginini karistirdi, karistirdi, karistirdi, hah tamam dedi ve bana 4 bilet uzatti.
Aha da kaptim dedim!
Insan bir mutlu oluyor. Annemlerin yanina dondugumde de anlattim, yazik dedim adami yedi kadinlar ben guzel guzel isteyince sanirim bize guzel bir yer verir.

Biletlere baktik, Sira no:0. Yok artik, protokolden vermis!
Yuzumdeki mutlulugu gormeniz lazim, tum ailem benimle gurur duydu falan.
Kapilarin acilmasini beklemeye koyulduk....



Bu arada kaderin aglarini bizim icin ordugunden pek tabi habersizdik.

Saclar fonlu, makyaj yerinde, mini etek kivaminda, hanim hanimcik oyunun baslamasini beklerken tiyatro icerisindeki kafede oturmaya karar verdik. 
Dunyanin en laubali garson ve isletmecileri ile muhatap olup siparisi verdik. 
Neyse;  yedik, ictik, mutluyuz vs.... 
Hesabi odemeye kalktim, ahaliyi de onden salona dogru yolladim. 

Ukala garsonumuz hesabi alirken sevimsiz esprileri ardi ardina patlatmakta hic cekince gormuyordu. 
Kendisine donuk donuk bakmakla yetindim. 
Seni buraya koyan insanin aklina.... diye de dusunerek -hava binbesyuz-  salona yoneldim. 

Yoneldim lakin madem salona gidecegiz ucarak gideyim demis olmaliyim ki ayagimin burkularak ufuk cizgisinin alcalmasi ile ucusa gecmem saniyeler surmedi. 

Hayat kisa!
Insan, mini etek giydiyse usturuplu dusmeyi ogreniyormus. 
Etek acilmasa bari, Ay bir de corap kacarsa, diz de sakatti ya! , bir de uzerine salondaki herkese rezil olduk diye dusune dusune hemen kalktim yerden. 
Magrur  bir yuz ifadesiyle, yanima kosan kardesime - belki anlamamistir diye- DUSTUM! diyip  yola devam ettim. 

Ne de olsa kapilar acilmisti ve protokol koltuklari bizi beklerdi. 

Yer gostericiye bileti uzattik.
Boyle buyrun dedi. 
Yok dedim bizim yerimiz sanirim en onde. 
Hayir hanimefendi, en arka 4 koltuk sizin. 
Beyefendi sifirinci  siradan mi baslar en arka koltular! - bak sinirleniyorum yavastan- 
Hanim efendi o SIFIR degil O! 
Beyefendi, bu nasil O, dupeduz SIFIR! 

Oyunu en arkada izledik. 
Ve bana kalirsa komik ve izlenebilir olan tek sey bizim salakligimizdi!  Ben pek bi sevemedim oyunu :( 

Sevgiler... 


17 yorum:

  1. Düşene gülünmez biliyorum :) Bak vallahi biliyorum :))))
    Ama sen hani "DÜŞTÜM" dedin ya sıktığım dudağım istemsizce aralandı ve evet biraz sesli bir efekt çıktı "haaahhaaa" diye :))
    Ama inan çok istemsiz :)))
    Diğer kısımlara o sebeple yorum yapamıyorum özür dilerim :))
    Biliyorum şu anda sende bana saygılarını gönderiyorsun :)))))
    Sevgilerimle uçan bebek :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat; Gul tabi bacim gul! Dusene gulunur bence , ama dusene. E ben de DUSTUM zaten :P

      Sil
  2. Her şeyin bir olay mı bana mı öyle geliyor? :D Şaka bir yana dizin nasıl? Sert bir düşüş olmamıştır umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; Gayet sertti Elif ama hasarsiz atlattim . Ilk soruya gelirsek ' kih, kih ,kih ' diyorum :)))

      Sil
  3. pis fırsatçılar :-)
    geçmiş olsun,

    YanıtlaSil
  4. Ahahha her güne böyle yazı istiyorum ben. Kahkaha attım valla. :D:D:D:D Kendime akıllı derim ama aklıma gelmedi 0'ın O olabileceği. asdahgjsakkfsaf Can'a üzüldüm çocukcağız en arkadan izlemiş. :DD ama amaç beraber olmak, gitmek, eğlenmek, düşmek vs. sahfkjsahfjsak düşene gülünür!! :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guven; geliyor az sonra bir tane daha :))
      Can kahkaha kontenjanini benimle doldurdu garibim. Anne yururken onumuze bakmali, basamak varsa tam ortasina basmamaliyiz hahahah
      Anne; dustugunde dustum demen cok komikti ahahahahah
      Anne, yokus cik sen surekli, orada dusme sansin yok ajahahahah
      Sor tiyatroyu bak zerre hatirliyorsa ben de neyim :)))

      Sil
  5. nasıl gönülden istediysen artık önden izlemeyi! hikayenin neresine güleceğimi şaşırdım. senin gibi arkadaşı varsa yanında, yaşlanmaz insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone; cok istedim ama evrene mesaji yanlis kanaldan atmisim :) Yanimdakiler yaslanmaz da ben bu sakarligim ve belaliligimla pek uzun yasamam gibi :))

      Sil
  6. Ahahaha Damla ya, okurken ne güldüm, bloga dönmene de sevindim yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iKi Balik Bir Kedi; gul Esracim gul, bak ben de bloga dondum hem de UCARAK :))

      Sil
  7. seviyorum seni komik şey ;)

    YanıtlaSil
  8. "Belki anlamamıştır diye DÜŞTÜM deyip..." Allah iyiliğinizi versin :) Her iki durum için de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe