09 Şubat 2016

Ofisler, bizim ofislerimiz, guzel ofislerimiz

Ofisteki tum islerimi erkenden bitirdim.
Kahvemi doldurdum, muzigimi actim.
Gunun keyifli saatleri asil simdi basiyordu.

Yogun bir calisma tempomuz yok. Genellikle evden calistigim yeni hayatimda ofiste gecirdigim zamanlar pirlanta degerinde.
Evden calismanin zorluklarini bu yazimda anlatmistim. 

Bundandir ki daha da gelmem Davosa kivaminda ciktim sabah evden. Aksama kadar gun benim olacakti.

- Damla sen artik eve gidebilirsin, zaten isimiz bitti.
+Yok, iyiyim ben belki gelen giden olur (market sanki orasi)
- Yahu git! Cocugunu mu alacaksin, alisverise mi gideceksin ne halin varsa gor hadi.
+ Peki...

Resmen kovulmustum.
Saat yeni bir plan yapmak icin gec, okuldan yavruyu almak icin oldukca erkendi. Ilk taksiye atlayip eve geldim. Hazir ev bombosken yaparim kahvemi, uzatirim ayaklarimi, okurum kitabimi dedim. Yuzume de bi gulumseme yerlesmedi degil hani.

Girdim eve.

Sabah yataklari darmadagin biraktik ciktik tabi, onlari topladim.
Salonu da elden gecirdim.
E acim ben. Haydi bir corba patlatayim aksama da cocuklara kakalarim.
Kirlileri etraftan topla, makinayi calistir.
Kurutma makinasindakileri yerlerine yerlestir.
Burada bir es vermek istiyorum. Bulasik makinasi ve Kurutma Makinasini icat edenlere seslenmek istiyorum. Yavrum iyi hos guzel icatlar yapmissiniz da kafayi az daha calistirip sunlari yerlerine kadar yerlestirtmeyi akil edememissiniz! 
Kurutma makinasinin hemen yamacindaki elektrik supurgesi bana adeta goz kirpiyor. Hadi kiz Damla, yaptin bi is tam yap, alt tarafi 10 dakikani alir. - bkz. kendini gaza getirme kanunu -

Supurgeyi actim.
Corba pisti.
Mutfaktan cikmadan bir de sulu yemek patlattim.
Tamamdi, ev mis gibiydi, ben artik oturabilirdim.

Bir ara gozum aynadaki yansimama takildi.
Sabah evden cikarken full makyaj, sac bas yapilmis bir hanimefendi ne ara Kakilmis'a donmustu!
O sac bandinin vermeye calistigi mesaji kim aliyordu?


Hoppp kapi caldi. Hoopp Can geldi. HopAnne acim dedi. Hop anne mutfaga girdi. Hop anne okul uniformalarini yikamaya koyuldu. Hop anne odevlere oturdu.
Hopppp home ofis calismak senin neyineydi? 
Calisin hanimlar, calisin bacilar, herkes calissin. Kimse ev hanimi olmasin, ofisler dolsun tassin!

Coook yorgunum :S

9 yorum:

  1. Home ofis çalışmaya çok uygun bir işim var ve babam bunu teklif ettiğinde amaaaann sakın sen bana hemen evden çıkmalı bir iş bul diyorum :D Çoluğum çocuğum olmadığı halde evle baş edemiyorum kaldı ki bir de annem var. bu evin işi neden bitmiyor bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha :)

    Yılların ev hanımı olarak kahve veya çay keyfimi yapmadan kılımı kıpırdatmam. Şu da bitsin öyle yapayım moduna girmek çok tehlikeli çok :)

    YanıtlaSil
  3. Neyse, zaten yapacağın işleri erkenden yapmışsın. :) Yarına iş kalmadı bak? Şimdi bol bol keyif zamanı. :D

    YanıtlaSil
  4. Evde olmak dışarıda çalışmaktan çok daha yorucu. Belli bir işte çalıştığında insanın ne yapacağı belli oluyor. Ama ev öyle mi her an süprizlere gebe. İş Hİççççççç bitmiyor.

    YanıtlaSil
  5. Kimse home office yapmasin diyorsun yani :)

    YanıtlaSil
  6. Evde olmak gerçekten de çalışmaktan çok daha zor ...
    Tam zamanlı annelik - ev hanımlığı yapanlara Allah kolaylıklar versin inş :)
    Bu arada bandananı sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Sen demir at ofise en iyisi :))
    Bu arada home ofis çalıştığından haberim yoktu. nasıl kaçırmışım ben bu ayrıntıyı :))
    Kolay gele...

    YanıtlaSil
  8. Ben o tipin güzelliğini severim ki. :D Evde olmak, işte olmaktan daha zor ve yorucu. Ama sen yine de #direndamla :*

    YanıtlaSil
  9. Çoook çok kolaylıklar diliyorum. Her şey ritmine kavuşunca daha güzel ve gönlüne göre ilerler her dakika umarım :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe