28 Mart 2011

Bitsin Artık Bu Çile

Hepimizin çektiği canımıza yetti şu bloglar yüzünden artık. İşyerinden sorun yok bağlanabiliyorum ama eve gidince hayat kopuyor. Post yazacağım insanda keyif kalmıyor hata üzerine hata . Hadi artık düzelsin şu bloglarımız vallahi hız kesmeden yazacağım evrene söz veriyorum burdan.

Aramız da konuşurken şu da oldu yazmam lazım , ay bak bunu kesin not düşmeliyim derken defter kabardı blogların düzelmesini bekliyor.
Beklerken de boş durmuyorum tabi. Mesela bu haftasonu turist olmaya karar vermiş bendeniz kendisini ördek ailesi gibi oğulcuğunu da peşine takmış Galata  da  buldu. Kulenin balkonuna çıkıp İstanbula selam verdi :) Bayrağın güzelliğine dikkat süper görünüyor;


Tabiki bununla kalmadık Türk kahvesi keyfimizi de İstanbula karşı yaptık. Cookielerin de galata kulesi şeklinde olması çok tatlıydı.
Hızımızı alamayıp Karaköyde aldık soluğu. İtiraf etmem gerekirse sevmem böyle salaş yerleri çok önyargılıydım masaya otururken ama balıklar çok lezzetliydi. Sonuç olarak da komik bir para ödedik bu ziyafete. Arada denenebilir bence. Bu ana kadar muhteşem giden günün özeti şekil 1 a.


İşte Damla en keyifli yerinde bırak di mi olayı. ama yok annem ve ben biraraya gelirsek en önemli kuralı unutmuyoruz Kadınlar gezerken acıkmaz,susamaz,yorulmaz ve hatta ölmezler. :))) Hadi ne olur Eminönüne de gidelim yakarışlarımıza dayanamayan babam önde biz arkada yürümeye başladık kı bu insanlar çıldırmış olmalı izdiham olmuş heryer bedava birşey dağıtıyorlar sanki , İnsanlar ın işi gücü yok ne işleri var bu hava da eminönünde diyemedim tabi en başta benim ne işim var dimi manyak mıyım :)) Sanırım evet .
Bu kadar turistlik bana fazla, Şok olmuş etrafına bakınan Can'a daha da fazla. Bu gezi önümüzde ki 1 yıl yeter bize. Yeni sloganım I LOVE KANYON ....kim ne derse desin seviyorum Alışveriş merkezlerini işte :)
Şimdilik benden bu kadar. Bloglar döndüğünde benimde dönüşüm muhteşem olacak. Herkesi çok özledim .



4 yorum:

  1. allahım ne faal bir haftasonuymuş blogger alemi için boş duran kimse yok maşallah :) herkes bi gezinti içerisinde baharın gelmesi mi tetikliyor yoksa bunu :)

    YanıtlaSil
  2. Güneş açtı hepimiz döküldük sokağa , bloglarımız da açıldı sanırım bugün değme keyfimize artık :)

    YanıtlaSil
  3. haftasonu dehşet oluyor istanbul taşyıor adeta. her çıktığımda pazarları bu son diyorum ama sonra hava da guneş olunca unutuveriyorum yeminlerimi :D

    canım galataya çıkmayı cekti :)

    YanıtlaSil
  4. Kızamıyorum da biz de girdiğimiz deliklerden çıkıyoruz herkes gibi işte ,o an güneş,gezmek güzel eve dönüş hüsran oluyor.
    Pişman değilim hakim bey yine olsa yine yaparım ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe