08 Mart 2011

Show Must Go On




3 günlük bloggerım şurda , hevesle başladım yazmaya ki bunu duyan Digiturk sağ olsun yaptı yine yapacağını . Onu sevmem için sebep arıyorum yağmur başladığı an kesildiğinden ,yağmuru bana haber veriyor sağolsun dan başka sebep bulamıyorum.






Ben ne yaptım "yasaklar çiğnenmek içindir" kuralına uydum ve DNS denen o sihirli sayılar ile tanıştım . Şirketten tüm sitelere girebiliyorum zaten neyse ki artık evden de bağlanabiliyorum. Ama blog dünyası tatsız,sessiz kimsenin neşesi yok. Okunacak bloglar kısıtlı kaldı:( Bence artık herkesin onlara inat BİZ olması gerek. Bloglar susmasın...

Bugünü bahane ettim döndüm eski formuma. Bugün Dünya Kadınlar Günü. Ha bana göre çok saçma ama neyse...Herkesin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun bu da benim bahanem olsun :))

0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe