11 Mart 2011

Büyük gün ,bugün ....

Evet arkadaşlar , aylardır beklenen Emniyet müdürlüğü tarafından törenle teslim edilecek ehliyetime bugün kavuşuyorum... Sevgili kocamın yüreği ne kadar küt küt atsa da benim içim pır pır :))) Direksiyon başında şu ifade ile oturan kaç manyak var benim gibi;;







Tarihe not düşüyorum bu kitabın türkçesini yazacağım :))






Ama böyle ayrıcalıklar da olsa fena olmaz hani diyorum


ve kanatlarımı takıp Eminiyet müdürlüğüne uçuyorum ......
Not : canını seven bi süre  Levent , Maslak, Etiler, Bebek civarı dışarı özellikle trafiğe çıkmasın ...


5 yorum:

  1. yeni bir blog galiba
    sıcak ve samimi
    biraz da deli sanki:)
    merhaba ben de damla
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Damla;çok teşekkür ederim yorumun için ne tuhaf bir mutluluk . Evet yeniyim ,bolca görüşmek üzere.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nameless, hayır mı şer mi bekleyelim görelim :))

    YanıtlaSil
  4. Ben ne ara alacağım acaba ehliyetiiiiii, bu yaz halletsem iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe