25 Ocak 2012

Korkularımız

 Çocukluk, gecenin bir yarısı tuvaletten odana koşarken kimsenin seni yemediğine sevinmektir. –Alıntıdır-

 

korku

Geçenlerde bu sözü facebookda gördüm. Çok güldüm ,gerçekten korkmayan var mıydı acaba Gülümseme  Düşündüm de daha bir sürü sayabilirim mesela sırt üstü uyuyamazdım küçükken korkardım sanki yatağın altında birşey var sanardım. Çocuk aklı işte yan yatınca gidiyor sanki hahahah .

Siz peki siz nelerden korkardınız? Hatırlayanlar Parmak kaldırsın Göz kırpan gülümseme

8 yorum:

  1. vallahi zaman zaman hala korkuyorum desem :))

    YanıtlaSil
  2. bizim evin hall ve odam arası bayağı uzun bir koridordur.mutfağa giderken arkamdan biri gelecek diye genelde gitmezdim:))aaa birde alt katta oturduğumuz için camdan bişey silkelemek istemezdim ellerimi hırsız kesecek diye:))amma sorunluymuşum:)

    YanıtlaSil
  3. Korktuğum şeyler saymakla bitmez ama ilk aklıma gelen dolabın içinden birşeyin çıkacak olmasıydı :)

    YanıtlaSil
  4. bende ayağım yorgandan dışarı çıktığında çok korkardım sanki gelip biri dokunacak gibi olurdu,o yorganı iyice düzeltip uyurdum :) bunun gibi bir sürü komik şeyler işte :)

    YanıtlaSil
  5. ah hangi birini sayayım ? pek ödlektim canım.

    YanıtlaSil
  6. elif-kayra ; inanırım hem de yürekten:))
    Meyra;Allah iyiliğini versin çok güldüm şu Hırsız işine. Ama bak mantıklı :)))
    Hande ; ah o dolaplar ,ben şu bez dolaplar oluyordu ya bi ara fermuarlı nasıl korkardım bak şimdi hatırladım.
    Yeni Başlangıçlar ; Gizoo yerim ben senin o ayak parmaklarını hahhahah ilk görüştüğümüz gece kork benden
    Neval; hangimiz değildi ki canım ,hayal gücümüz ne oyunlar oynadı bize kimbilir;)

    YanıtlaSil
  7. şu yaşımdayım hala daha banyo perdesinden nefret ederim.hele bir de banyo küvetini kapatıyorsa:))))))))anladınız siz onu...

    YanıtlaSil
  8. :)) bu süpermiş gerçekten,hatırlamıyorum ben neden korkardım??

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe