26 Ocak 2012

Uyuyana Kadar #kitap tavsiye1

Aslında çok okurdum ta ki Can bey 1. sınıfa başlayana kadar. Sonra benim devrelerim yandı. Takip edemiyorum ,yetişemiyorum. Okuyabileceğim tek an ve yer   uyumadan önce yatağım. Ama kafam yastığa 5 kala gözlerim uykuya teslim oluyor. Ama ben ne yaptım 2 günlük tatil kaçamağımın %70 ini kitap okuyarak geçirdim.

Çok satanlar listesine girmiş kitapların fos çıktığına inanırım ki çoğunlukla öyle olur ama bu kitap beni yanılttı . Soluksuz okudum , merak ettim,üzüldüm ,gerildim herkesi bir sıfata yerleştirdim tutturamadım. Sonunda da şaşırdım kaldım. Çok gerçekçiydi. Kesinlikle tavsiye ederim . Eğer okumak için kitap arayışında iseniz pişman olmayacaksınız.

Arka kapak yazısı ile sizi başbaşa bırakıyorum.

uyuyana kadar 

Anıların sana kim olduğunu söyler.
Ya her akşam uyuduğunda anıların kayboluyorsa?
Adını, kimliğini, geçmişini, hatta sevdiğin insanları, hepsini
bir gecede unutuyorsan,
Ve güvendiğin tek insan sana gerçeğin tamamını anlatmıyorsa...

8 yorum:

  1. çok merak ettim derhal istiyorum o kitabıı:)

    YanıtlaSil
  2. yorumlarını merak ettiğim kitaptı,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. D&R'da görmüştüm konusu oldukça ilginç. Ama öncelikli okumak istediğim kitapalr olduğu için bunu bekletiyordum, ilk fırsatta okumalı .)

    YanıtlaSil
  4. Mrk ediodum bende ne zmndir bu kitabi, alip okumali hemen..

    YanıtlaSil
  5. Merak edin arkadaşlar okudukça daha da merak edeceksiniz :)))

    YanıtlaSil
  6. Ben de alacaktım ama birkaç arkadaşım fena sıkıcı dedi, e dur bakayım ben yeniden.

    YanıtlaSil
  7. şuan bu kitap elimde hatta bitmek üzere 295. sayfaya geldim.tüm gün evde olsam çoktan biterdi diye düşünüyorum ben çok beğendim.sonunu merak ediyorum kafamda çok soru işaretleri var :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe