30 Ocak 2012

Sevgililer Gününden nefret ederim…

 

AMAAA ,bir sabah uyanır gökyüzüne bakarsın

love bulut

 

SONRA SORARSIN ;what is love

PUZZLE IN EKSİK PARÇASI MI ?

ı love you

                                   YA DA DALLARDA AÇAN YAPRAKLAR

kalp dallar

SONRA DURUR DÜŞÜNÜRSÜN AŞK NASIL SÖYLENİR?

love

 

                                                            KİMİN İÇİN HİSSEDİLİR? SEVİLDİĞİN ,SEVDİĞİN ?

Capture

 

Sevgililer Günü Bahane ama  AŞK hepimizle olsun …

MUTLU BİR HAFTA DİLEĞİ İLE …  Pazartesinin dileği aşk olsun ,Kahkaha olsun Göz kırpan gülümseme

love life laugh

11 yorum:

  1. Pazartesiye kötü bir başlangıç yaptım, ama umarım güzel dileğin gerisi için geçerli olur:)

    YanıtlaSil
  2. somurtkan şirine uygun bir başlık olmuş :D lakin dediğiniz gibi sevgililer günü bahane aşk şahane!

    YanıtlaSil
  3. yokartıkyaa;güzel şeyler diledim umarım seninde işine yarar ;)
    yorumumgeldi; sıklıkla somurturum okudukça anlarsın ,ama aşk günümdeyim ;)

    YanıtlaSil
  4. Damla çok hoş resimler , mutlu haftalar diliyorum .

    YanıtlaSil
  5. Zeynep ; beğendiğine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu post çok güzel olmuş,o zaman bol aşklı bir hafta olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Handecim teşekkürler :) hepimiz için mutlu bir hafta oluyorsur umarım.
    Ferhat ,yollarınız kesişmemiş demek ki henüz :(

    YanıtlaSil
  8. bende sıkıldım bu abartıdan,eskiden yoktu böyle şeyler.Ben istediğim zaman hediye alırım.Öyle güne falan bakmam.

    YanıtlaSil
  9. benim guzel torunumun adi damlaa
    yalan yok onun icin tikladim...
    sevgiler size

    YanıtlaSil
  10. İçimden geldiği gibi; yürekten katılıyorum sana ,bence zamansız verilen hediyeler hep daha kıymetli olur.

    Cihan hanım ;ne güzel bir tesadüf ki bloguma geldiniz siz de :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe