25 Haziran 2012

Dost Olmak

Ona birşey olmasın sakın diye gözünün içine bakmaktır ...
Tek boy fotoğrafının dostun düşmesin diye ellerinden tuttuğun an çekilmesidir.



Hayatının en anlamlı imzalarından birini atmak demektir...


Evlilik cüzdanına ondan çok sevinmektir...


Her an kaynatabilecek bir mevzu var demektir...


Gerekirse kapısında nöbet tutmak ;


Ayakkabısını hazırlamak,bekarları unutmamak demektir...



Muhteşem dörtlü olmak demektir...




Koskoca 2 gün canın arkadaşın için koşturup,didinip yanyana bir boy fotoğraf çektirmeyi unutmak demektir....

Ve en önemlisi Eniştenin bu resme alışmaya çalışması demektir...Her kim bir dost ile evlenirse onlara yalnızlık haramdır.. Diğer dost Bonus olarak her kareye yapışmış demektir :)))


Bazen de eski günleri hatırlayıp gülümsemektir...


Seni çok çok çokkk seviyorum canım...

18 yorum:

  1. Yalnız gerçekten çok zarif bir gelin olmuş.:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir dostluk allah tamamını erdirsin, her daim mutlu etsin inşallah.. Böyle dostları herkese nasip etsin..

    YanıtlaSil
  3. dördünüz için de bütüüün iyi dileklerimi sunmaktan hiç çekinmiyorum. ama eklemeden geçemiciim; siz imza atarken damadın suratındaki o mr bean ifadesi de ne öyle(:

    YanıtlaSil
  4. Böyle güzel bir dostluğunuz olduğu için ne kadar şanslısınız...
    Yeni geline bir ömür boyu mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  5. Allah Mesut bahtiyar etsin ,Cok tatlı Bır gelin olmuş,dostluğunuz daim olsun.masallah:)

    YanıtlaSil
  6. ikinizde şeker gibisiniz :) dostluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  7. siz ne kadar güzel olmuşsunuz öyle..
    ve ne kadar şanslısınız bir dostunuz olduğu için...

    YanıtlaSil
  8. Günaydın, ne tatlı bir kareydi dörtlü olanınız. Allah mesut etsin can dostunuzu.
    Keyifli günler.

    YanıtlaSil
  9. o gülüşünüze kurban olurum ben.allah bozmasın kardeşliğinizi...damatlarda alışacak bu duruma yapacak bişey yok:)))

    YanıtlaSil
  10. Allah mesut etsin.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  11. harikasınız ama sizzz..çok güzel görünüyorsunuz. denizlide olsaydım o dönemde damlayacaktım yanınıza ama nerede :( inşallah bi gun bu iki tatlı insanla tanışırımm :)

    YanıtlaSil
  12. İkinize de tbrkler:) Dostunuza mutluluklar dilerim Allah bozmsın dostluğunuzu da mutluluğunuzu da.

    YanıtlaSil
  13. Yine Ebru'yu evlendiresim geldi ya...
    (Ebru'da benim dostum ehe :D )

    YanıtlaSil
  14. herkez mutlu olsunnnnnnnn
    bebisler cok tatli:)))

    YanıtlaSil
  15. çok duygulandım harika bir şey bu bebeklikten başlayan bir dostluk herkese nasip olmuyor malesef :) Mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Allah ayırmasın sizi canım:)

    YanıtlaSil
  17. süpermiş bu dostluk
    ömür boyu sürsün :)))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe