19 Haziran 2012

KONUMUZ ESTETİK

Yerçekimine direnemeyen vücutlarımız var bunu hepimiz biliyoruz.
Karşı koyamadığımız iradelerimiz de cabası.
Çevre faktörünü saymıyorum bile ....

Hangimiz pek haz etmediğimiz biri ile karşılaştığımızda -ay sen kilo mu aldın demedik ki ?
Ya da yaranmak istediğimiz biri olduğunda -tatlım ne kadar zayıflamışsın :))
Sonuç : Ye kürküm ye


Birbirimizi dış görünüşlerimize göre yargıladığımız şu devirde estetik uzmanlarının kapısında kuyruk olmasını yadırgayamayız değil mi ?

Ben de yadırgamadım zaten. Sevgili eşim 6 seans da 4cm incelince vayy be dedim. İnsanoğlu işte ne kadar çemkirsem de dış görünüşün bir önemi yok diye insan bi etkilenmiyor değil hani :)))

Komik bir aileyiz vesselam, son seansında katakulliye getirip beni de yanında izleyici olarak götüren beyim meğer Dr u ile bana kumpas kurmuş.

Seans sonrası oturmuş kahve sohbeti yaparken ayağa kalkmam ile - bacakları düzeltelim , karnı da alalım sesleri yükseldi odada. -Ben göbeğimle ve sütun bacaklarımla mutluyum naraları atsamda kimse pek oralı olmadı. Not: Cümlenin içersinde ki sütun kelimesi Bizanslıların kolon olarak kullandığı sütunlara eşdeğer olabilir ,aman olmayadabilir :)) Doktorumuzun -Hemen 10 seans x,y ve z programlarına başlıyoruz demesi ile kendimi yarın için randevu alırken buldum. Döndüğümde 2 bey (doktorumuz ve eşim) çocuk yapsak mı diye tartışıyorlardı :O
Bir an ne olduğumu şaşırdım. Kafamdan düşündüklerimden bir demet paylaşmam gerekirse ; beni yenileyip terk edecek, sonra bu adamla bi evlat edinip hayatlarına devam mı edecek? ya da kamera nerede benimle kafa buluyorlar v.b. oldu:)) Meğer beyler oturmuşlar ben 2. kere hamile kalırsam ne kadar kilo alırım onu hesaplıyorlarmış , ne desem bilemedim.
Olayın ciddi psikolojik boyutuna değinmiyorum şu an , tek fark ettiğim estetik merkezlerinde bayanlardan çok bayların ağırlıklı bulunması. Daha neler neler öğrendim 1 günde ,ne dedikodular inanamazsınız. Hepsini biriktirip dökeceğim burda ;))
Yani seanslara gideceksem sırf şurda 2 çift laf edelim diye :P




Sonuç : *Benim tavan özgüven hala yerinde
*Kızmak bir yere kadar , güzelleşme isteği bulaşıcıymış :)
*Madem benim için para harcamak isteyen bir kocam var neden kırayım ama di mi ;)
*Doktorumuz kiminle karşı karşıya olduğunun henüz farkına değil.
*Yarın ilk seansa gidiyorum.Dedikodularla döneceğim , maceralarım devam edecek takipte kalın ....

13 yorum:

  1. Bende esime sac ektir diyorumda ikna edemiyorum ..

    YanıtlaSil
  2. Sanırım erkekler bu gibi konuları biraaz daha geriden takip ettiği için böyle. Kadınlar çoktan estetikti, oydu buydu bunları hallettiler, şu an genelde doğala doğru bir dönüş var, ama erkekler metroseksüel olmak için yarışıyorlar.
    Benim eşim de öyle benden daha süslü.
    Gidiyor yok o krem çatlağa iyi geliyormuş, bu buna alıp alıp sürüyor:)
    insan görüntüsünden memnun değilse tabiki değiştirme hakkına sahip de bunu yaparken en zararsız yöntemi seçmek gerek, yoksa hiç istenmeyen sonuçlar ortaya çıkabiliyor...

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. hahahaaa :))
    ama kaçırılmaz bir fırsatmış :))
    bu doktor maceraları süper olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
  4. bu talebin kocandan gelmesi şaşırtıcı gerçekten :) ama ülkemizde dediğin gibi estetik kaygısı olan erkekler çok fazla.ama eşleri için buu parayı ödemek istemezler çoğu zaman.sen hazır senin için para harcayan bi koca bulmuşken kullan bunu :))

    YanıtlaSil
  5. biri de beni tutup kolumdan götürse masrafları ödese ne güzel olur :) hayırlı olsun canım bekliyoruz sonuçları

    YanıtlaSil
  6. haha
    maceralarını ve tabii dedikoduları merakla bekliyorum
    bu arada doktorun neyle karşı karşıya olduğundan haberinin olmamnasına kesinlikle katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Karikatürler ne güzel.Evet bencede hazır para harcıyacak koca varken bu fırsatı kaçırma:)

    YanıtlaSil
  8. :)) Çok güldüm yine okurken..

    YanıtlaSil
  9. ay çok hoş bencede bu parayı vericek bir eş varken tüm fırsatlar değerlendirilmeli:))bizim evdede ben cok meraklıyımdır böyle şeylere eşimide hep ben dürterim yoksa hiçç böyle şeylerle uğraşmaz:))

    bende bloğuma beklerim http://sevilindenizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. fattosh; beyleri ikna etmek daha zor maalesef.

    Nesrin; çok haklısın,erkekler daha bi metroseksüel olmaya başladılar sanki...

    melisa; sonuçlar ve herşey çok yakında ;)

    oytunla hayat; kaçırmadım ben de;)

    dr wildone; ben de şaşırdım ilk sonra heytt sen kaşındın dedim ;)

    tubitos; sen gönüllüsün en azından hayatım ,ben sürüklenerek gittim .

    Darla; çok yakında bebeğim ;))

    Derya ; teşekkürler :)

    Süreyya ; ne mutlu bana ...

    Sevil; kesinlikle değerlendiriyorum ;))

    YanıtlaSil
  11. ne güzel anlatmışsın diline sağlık :) kadınlar genelde birbirlerini kıskanırlar, gerçek arkadaşlıklar zor yaşarlar bence, ama hepsi için geçerli değildir bu.. sizin gibi örnekler de fazlasıyla vardır.. Allah tadınızı bozmasın inş, amin :)

    YanıtlaSil
  12. hahaha :D bloguna yeni rastladım cidden komikmiş, şu beylerin muhabbetleri! bekliyorum yeni maceraları :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe