30 Haziran 2012

KİTAPLAŞALIM MI? SONUÇLAR

Evvettt beklenen sonuçları açıklıyorum efenim. Umarım sonuçlardan herkes memnun olur.
Lafı uzatmayacağım, eşleştirmelere hemen başlıyacağım ama bir şey belirtmek istedim.
Adres vermek konusunda sıkıntı yasayabilecek birkaç blogger arkadaşımız vardı bunun için kimseden adres istemedim. Eşleştiğiniz kişiyi mail yolu ile bildireceğim. Karşılıklı mail yolu ile adres paylaşımı yapabilirsiniz. Gizlilik de korunmuş olur böylece. Ama sorun olmaz diyenler adres bilgilerini cansizkelebek@gmail.com a mail atabilir. böylece daha hızlı kargolaşabiliriz.

Yorumlardan elediğim sadece 3 kişi var. Kusura bakmasınlar ne olur ama ne bir link ne de bir mail adresi bırakmışlar, blogları da yok. Eşleştikleri kişilere haksızlık olmasın diye eklemedim çekilişe. Bana ulaşırlar ise seve seve yardımcı olurum.

En çok sorulan soru da 3 kitap birden mi yollayacağız oldu. Burdan tekrar etmiş olayım ki sadece 1 kitap hediye edeceğiz. Yanına gönlünüzden kopan birşey olur ise tabi ki de ekleyebilirsiniz.

VEEEEEEEEEE BAŞLIYORUM...

MAVİ UMUT - BRİCİTCONSUNGÜNLÜĞÜ
KAYBOLMUŞ BİR DENİZKIZISEViLASLAN
MESUT KAYA - MORİÇE
YELDA - MAKYAJKUTULARIM
PABLOANDDİDO - GİZEMLE YENİ BAŞLANGIÇLAR
EFLATUN - ÇİTLEMBİK
MASAL - CANGZ
DERYA - Bİ DÜŞÜN
CESSİE - AMPHİTRİTE
MEN DE BOORBİG CERES
KARİN SEN CANKAN - SYLVİE RİBEL
NİLHAN - İLKNUR AKPINAR
BİRAZ ŞÖYLE BİRAZ BÖYLE - ACEMİ BLOGGER
HAYAL MEYAL - MADAM DÖ GONÇ
DARLA - KİTAP DELİSİ GİZEM
MADAM DÖ GONÇ'UN ARKADAŞI - ERDİ KARADENİZ
MUYURT - BAKIMLI OLMAK AŞKTIR
GULŞAH - DRWİLDONE
NESRİN - VOLANTE
DİLARA - BİR AYDA MASALI
RUZGARA DOĞRU - PİNUCCİA'NIN ARKADAŞI
BENZEMEZ KİMSE BANA- KESKE GERCEK OLSA
BAMBİ - NARÇELEN
PİNUCCİA - İREMCE
VE BEN - GRETA
KESMEŞEKER - SUZANGİA
HAVVA - BERRAK SIRAL

İşte bu kadar. Özellikle bana bu fırsatı veren canım Diloşuma çok teşekkür ederim. Ne de olsa etkinliğin anasıdır kendisi. 2 ay sonra sevgili Lavinia tekrar düzenleyecek etkinliği. Eğer katılmak isterseniz takipte kalın ;)

Bu etkinlik sayesinde bir sürü arkadaş edindim ,hepinize katıldığınız için teşekkür ediyorum.

KIZLARRRRR ( dilara,darla,bricit) umarım kızgınlığınız az biraz geçmiştir Göz kırpan gülümseme

16 yorum:

  1. Herkese hayırlı uğurlu olsun o zaman. :) Bu kez katılamadım. Katılan herkese Damla'yı yalnız bırakmadıkları için çook teşekkürler. :) ♥

    YanıtlaSil
  2. canımm benim ya sonunda :)) çok sıkıştırdık seni ama olsun o ka hehe ^^ seviyorum bi de öpüyorumm :*

    YanıtlaSil
  3. eneeeemmm tatlım ben senle mi eşleştim yahuuu nası mutlu oldum anlatamammmm :))))

    YanıtlaSil
  4. ah nasıl kaçırırım ben bunu :(

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Hemen irtibata geciyorum arkadaşımla:)))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Yuppiii :))) İlk kitaplaşalım etkinliğim çok heyecanlıyım :P öpüyorum herkesi

    YanıtlaSil
  7. Uğraştığın, emek verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. canım damlacım cok sevındım su anda bız maviumutcumla ıletısımdeyız cok tesekkurler guzel bı etkınlık oldu:)
    sevgıler canım:)

    YanıtlaSil
  9. Canım mail adresimi istemişsin hemen yazayım.
    havva.esen07@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba!

    Pinuccia akılsızı arkadaşının adını vermeyi unutmuş: Başak olur kendisi :)

    YanıtlaSil
  11. Merakla bekliyorum mailinizi ama hangi kitabı yollayacağımızı nasıl bileceğiz?
    yelda

    YanıtlaSil
  12. Vee beklenen son geldi. Haklısın böyle etkinliklerle güzel başlangıçlar yapılmakta. Emeğine sağlık.
    İyi akşamlar. :)))

    YanıtlaSil
  13. yerim ki seni
    yok kızgınlık falan
    sadece sabırsızlık :)

    YanıtlaSil
  14. İlknur eğer buraya uğruyorsan sana mail attım.

    YanıtlaSil
  15. canım bizim kargolarımız birbirine ulaştı :) muyurt yayınladı ben de yarın yayınlayacağım inş bu güzel etkinlik için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun umarım bir sonrakini yakalarız

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe