23 Ağustos 2013

#damlaninplaklari 1

Bugünden itibaren her Cuma #damlaninplaklari günü ey okuyan canlar :) Bu hafta klasiklerden seçtim ...
(Kayıt görüntü kalitesinde hala sorunlar yaşadığım için  siz müziği dinlerken yazımı okuyun olur mu? )

                                      Zeki Müren - Aşkımız Eski Bir Roman


Eski ahşap parkeler eşyaların boşaltılması ile daha bir eski gözüktü gözüne. Evde bir o bir de salonun ortasında upuzun kablosu ile yerde duran eski tip tuşlu bir ev telefonu kalmıştı. Her an çalabilir diye gözünü saatlerdir telefondan ayırmamıştı. Zaten evde bakacak bir şey de kalmamıştı. Kablolar , telefon, parkeler, kapı kolları ..
Ah o kapı kolları dedi içinden -her şeye mana yüklemeyi pek severdi- siz de  gördünüz ama di mi ne mutlu günler yaşadık O'nunla burada ...
Nakliye kamyonunun homurtuları duyuluyordu dışarıdan bir de "hadi ama "hamalların söylenmeleri.

"Umurumda değil! Bu evde neler bıraktığımı hayal bile edemezsiniz"

Sırtını duvara iyice yasladı, hani biraz daha güçlü yaslansa ev ile bir bütün olacak gibi , gitmek zorunda kalmayacakmış gibi.

"Anlayamazsınız! İlk aşkım o benim , en çok gözyaşı döktüğüm. Arar birazdan gitme der"

Ayaklarını göğsüne doğru iyice çekti, sanki inatçı bir çocuk...

" Ben bu evde intihar ettim , onun için! Beni sevsin diye değil ha ... Ben onsuz yaşamak istemiyorum diye... Beni kurtaran yine O'ydu , bu sefer de gelecek"

Bekledi... Telefonu kucağına aldı öyle bekledi. O telefon hiç çalmadı ...

Kapıyı çekerken hamallardan biri seslendi "telefonu almıyor muyuz abla?"

"Kalsın dedi , belki çalar. "

Umut etmek olmasa aşk neye yarardı ki ...

                                                                                                            

9 yorum:

  1. Seninle aşkımız eski bir roman, yanmış sayfaların külüdür kalan, sevgilim herşeyim sendin bir zaman,ne yazık sonunda ele karıştın...

    Çok severim bu şarkıyı çok, Damla hedefi tam 12 den vurdun, aferin sana:)

    YanıtlaSil
  2. offf beee her hafta okuyup dinleyip ağlayacaksak işimiz var demektir...bide o salon hiç yabancı gelmedi bana,telefonda çok tanıdık :(
    ama o arayacak diye bekleneni bi çıkartamadım sanki:)))
    sevildin koklandın öpüldün:)

    YanıtlaSil
  3. Bahar'cım çok teşekkür ederim yorumun için ,çok mutlu ettin beni.

    Anne; öykü o öykü altında bişi arama yahu :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ya *.*
    Evet ben bu plak gününü çok sevdim. Heyecanla bekleyeceğim, dilerim devamını getirirsiniz *.*

    YanıtlaSil
  5. Cessie ; çok sevindim plak gününü sevmene. Kesinlikle devamı gelecek
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ya sen bize plak sefası yasatmışsın bir de görüntü kalitesi diyorsun. aşk olsun..

    belki çalar.. çok dokundu be :/

    YanıtlaSil
  7. Yazı da müzik ve pek vurucu olmuş be beybi...

    YanıtlaSil
  8. Syhn; yorumun beni benden aldı , çok teşekkürler :)

    AngeLady ; Hamidem teşekkür ederim

    Oytunla Hayat ; oley!! Kimse sevmeyecek diye çok korkmuştum :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe