30 Ağustos 2013

#DamlaninPlakları 2

Aslında bugün için kendi plaklarımdan bir kayıt ve mini bir hikayem vardı. Hala var , taslaklarda beklesin.

Bugün 30 Ağustos... Atam'ızı anmak istedim ...


Ben geceden beri Atatürk'ün en sevdiği şarkılardan birini benim plak koleksiyonumda bulur muyum diye arıyorum ama nafile :(
Bundan sebep bugünkü şarkımız Youtube dan alıntıdır.

Atamın en sevdiklerinden ve hatta en sevdiği ...   Bülbülüm Altın Kafeste 


Hissedebilen herkesin 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI kutlu olsun!

4 yorum:

  1. Nice güzel bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yazmışsın yuppiiii.
    :)
    dinlicem.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Erkan Oğur ne güzel söylüyor yahu..
    Güzel bayramlara..

    YanıtlaSil
  4. Atatürk seven bir blogger daha buldum ne güzel...merhaba takipçinim..bana da beklerim...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe