03 Eylül 2013

Kıskanmak

Hayatta en kıskandığım insan VosVos'u olan insan.
Düşünün öyle kıskanç değilim... Kıskançlık bana ters.
"Onun var benim niye yok , acaba bana yalan mı söyledi, onu seviyor beni neden sevmiyor vs" kıskanç olabilmek için sürekli bir paranoyaklık hali mevcut olmalı.
Akıl sürekli kötüye çalışmalı , kurmalı kurmalı ...
Sizce de çok yorucu değil mi ?
Ben tembel insanım , etrafımdakileri kıskanmaya çalışarak yoramam kendimi.

He ama sabah gördüğüm VosVos lu ablayı kıskanabilirim. O kolay , gördüm-kıskandım-bitti. Bana böyle basit şeylerle gelin :)

Bir de bazen Özgürlüğüne düşkün diyar diyar gezenleri kıskanırım. Ama elimde imkan olsa gezer miydim öyle ? Hayır ...  Çok yorucu ....
Dedim ya Tembel insanım ben :)

En azından ne olduğumu-olmadığımı  bilenim.
Neden mutlu neden mutsuz olacağım bellidir karşımdakileri de yormam.

Neden yazdım ben şimdi bunları sizce?
Yok ısrar etmeyin uzun uzun açıklayamam şimdi çok üşendim...

Yazının başlığı Tembellik mi olmalıydı ? Amannn kim değiştirecek şimdi başlığı :P

Bak ya aklıma geldi bir ara Tembel Kasaba diye bir çizgi film vardı. Süper Kahraman gelip sürekli spor yapıp sağlıklı yaşamaya özen gösteriyor, tüm kasabanın da aklını çeliyordu.  Öyle Süper Kahraman mı olur be!
Süper Kahraman dediğin şöyle olmalı ;


Yaşasın tembellik :)




10 yorum:

  1. Neyseki biz tembel değiliz de okuduk yazını sonuna kadar:PP
    Ben tembel olamıyorum Damlacım, dinlenirken bile bişeyler yapıyorum, herkesin de ya şu elindekini bi bırak, bi saniye bişey yapmadan otur demesinden bıktım gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. kıskançlığıda tembelliğe bağladınya ne diyeyim ben sana:))))))))müthişsinn

    YanıtlaSil
  3. Yahu Bahar'cım sen Tembel olsan ben tembel olsam nasıl çıkar bu karanlıklar aydınlığa di mi :)))

    Anne; bağlarım ben affetmem , üşenmesem daha neler yazardım da neyse Zzzzz :)

    YanıtlaSil
  4. ahahahaaa :))
    kıskanmak/tembellik... Müthiş bağlantı :))

    YanıtlaSil
  5. vosvoslar da kıskanılmayacak değil
    sevimli nostaljik bir de rengi şeker gibi bir renkse
    tembel olmak bazen iyidir
    amma velakin atalar ne demiş: işleyen demir pas tutmaz
    hah hah hah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kıskanmak da bir duygu, dozundaysa olmalı da belki... Tembellikse bende hiç yok, öyle yan gelip yatamıyorum' :) Kafa Dergi ve Ters Düz'e de yorumlarınızla beklerim efendim. :)

    YanıtlaSil
  7. Oytunla Hayat ; Şey ,evet biraz garip olmuş galiba :) Bir buhran anımda yazmıştım ondan olabilir mi ? :P

    MAVİANNE;Süpersin , bu kadar güzel özetlenebilirdi :)

    Mert; herkes tembel olsa işler sarpa sarardı zaten değil mi ? Sayfalara bakacağım...

    YanıtlaSil
  8. aynı kafadayım ben de. bir numaralı idolüm tembel hayvanlar, ikincisi de koalalar zaten. yaşasın tembellik!

    YanıtlaSil
  9. heheee acaip eğlenceli yazmışsın. çok da haklısın. tembellik kötü bişi diil. buna hakkımız var. bizi hep yönlendiriyolar. çok saçma. tembel tembel de yaşanabilir. sonra anlatırım. süfeeer.
    :)

    YanıtlaSil
  10. vosvos arabam olmasın ama vosvosum da olsun isterim bende:)
    duaları yüksek tutmak lazım tutar kimbilir:)
    karikatür ise ay şimdi ki ruh halim bayıldım

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe