27 Eylül 2013

#DamlaninPlaklari6 VEDA


Çok vedalar yaşadım ben...
Haddinden çok fazla!
Ama sanmayın ki insan alışıyor , öyle bir şey olduğu yok.
Bunun içindir ki hayat bana güzel bir şey verdiğinde elimdeki güzelliklerden birini de alacağını bilirim.
Bugüne kadar hiç yanılmadım.

Veda edebilmek güzel şey , tadını çıkartmalı.
Veda edemeden ayrıldıkların ile gerçekten ayrılamıyorsun çünkü.

Ölmeden gömdüklerimizin mezarına nasıl çiçek koyarız ki diye sormuştum bir kez. 
Hiç olmamışlar gibi yapmak lazımmış onu öğrendim. 

Ağlamayı sevmem , utanırım.
Ağlayabilene saygı duyarım.
Ben sessiz sessiz ağlamaya giderken siz bu güzel şarkıyı dinleyin olur mu ?
Türk filmlerindeki o güzel yalılardan birinde Tarık Akan'dan ayrılmak üzere olan Gülşen Bubikoğlu olun benim için.




0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe