20 Eylül 2013

#DamlaninPlaklari 5

Damla'nın plaklarında bugün kocaman bir teşekkür ve bir Süper Star var ....
                                                                                          AJDA PEKKAN - SEVDİĞİM ADAM


Bir dostum bana bir gün " sen hep insanlar seni gerçekten sevmiyormuş gibi davranıyorsun" demişti. "İnsanların seni gerçekten sevebileceğini hiç düşündün mü ?" diye de eklemişti.

Şöyle bir tarttım , hayır hiç düşünmemiştim. Ben hep insanlar beni sever gibi görünecek sonra işleri bitince sırtlarını dönecek diye bekledim. Hala da öyle düşünüyorum zaman zaman , ama işte her seferinde o sözler geliyor aklıma hemen toparlanıyorum.

Biz yine aynı dostumla otururken Damlanın Plakları diye bir yazı dizisi yapmak istiyorum ama insanlar sıkılır mı acaba dediğimde o yine bana insanlar severse okur , sevmezse gider. Ama sen yaz , kimse okumasa Sadece biz okuruz demişti.

Ve Damlanın Plakları 3 ü yazdığım akşam Twitter dan bir mesaj aldım. Hani şu twitter arkadaşlıklarımız kıvamında biriydi. Az çok insanları tanıyoruz ama emin olamıyoruz kıvamında. " Bana adresini verir misin bir hediye yollayacağım" dedi. İlk önce tereddüt ettim , sonra dedim ki güvenmeyi öğrenmelisin ... Bir de ben öyle durup dururken hediye almaya alışkın değilim ki , he 23 Eylül Doğum Günüm o gün için isterseniz adresimi burda yayınlarım o başka :))

Şaka şaka , Elif'e adresimi verdim. Ve beni sakın ola utandırmamasını tembih ettim.
Ve unuttum gitti... Yalan unutmadım , çatladım paket gelene kadar ...
Paket geldi , nasıl özenli hazırlamış , elleriyle bana notlar yazmış.
O an iş yerinde olduğumdan daha fazla karıştırmadan kapattım paketi, sonrasında eve gittim , doya doya notları okudum ,ağladım...
Hem de hıçkıra hıçkıra ağladım.
Beni hiç tanımayan sadece yazılarımı okuyarak fikir edinmiş biri , hem de bir yazım onu çok etkilediği için bana hediye yollamıştı.
Yazıları suya yazmıyoruz bloglarımızda , bir küçük yorumun beni nasıl mutlu ettiğini hayal edemezsiniz. Ki paketin içinde bir 45 lik vardı. Gerisi gözyaşı oldu ...

Çok ağladım , dedim ki kendime gerçekten sevebiliyor insanlar beni...
Elif sana ne kadar teşekkür etsem az ...
İstedim ki bir Cuma köşem sana adansın ve aldığın 45 lik'i beraber dinleyelim...



2 yorum:

  1. Ne güzel bi süpriz :))

    Sevmek konusuna gelince insanlar bizi sevsin diye yapmıyoruz hiçbişeyi... Sende öylesin... Olduğun gibi... Ne bir eksik nede bir fazla... Doğallıklar buluşturmuyor mu bizi zaten :)

    Damlanın plakları tam kıvamında aynı sen gibi bir yazı dizisi oldu bence... Ve ben hem yazdıklarını okuyup hemde o plağın tınısını dinlemeye bayılıyorum...

    İyi ki yazıyorsun güzellik :)
    İyi hafta sonları diliyorum sana

    YanıtlaSil
  2. Heyy! Beni de duygulandırdın bugün. İş yerinde telden okudum da hemen yorum yapmak istemedim. Dinlerken yorum yazmak istedim.

    Off! Ne güzel ses bu böyle.. Sesten geçtim gündüz iş yerinde duygulu anlar yaşadığım yetmezmiş gibi şimdi de aynı anlar.. Yok hayır, ne zaman bu kadar sulu gözlü olduk çıktık biz onu da bilmiyorum ya. Neyse..

    Hep mutluluktan olsun gözyaşların. Ben teşekkürümü kucak dolusu bilhassa yürek dolusu aldım. Fazlasına lüzum yok.

    BU hediyeyi arayıp bulma alma sana gönderme aşaması büyük bir zevkti. Hatta sırf bu yüzden bir kaç arkadaşı da telaşlandırdığımı düşünürsek acayip zevkliydi. :) Sonuçlarının bu kadar güzel olması değdiğini gösteriyor.

    Mutluyum, mutlusun ve şu postu okuyup bu güzel kaydı dinleyen herkes de mutlu olsun. ♥

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe