23 Eylül 2013

Adını MIRTAZA Koydum ... Bir Aile Dramı

Pek yakında vizyonda!
Malum canım arabam Hatice'nin satıldığını duymayan bir sağır sultan kalmıştı o da MIRTAZA nın gelişi ile yaktığım ağıtlardan haberdar oldu.
MIRTAZA yeni arabam....
SANRUF u var , kasetçaları var , elektrikli yan aynaları ve hatta kar modu var ama Hız göstergesi yok ...
100 ile de gidersen 0 gösteriyor.
Yani hızdan ceza yersem "valla farkında değilim bey " cümlesi hazır...
Kliması da çalışmıyor ama SANRUF'u var , havadar havadar gidiyoruz...
Bir de rengi kırmızı , hani çingeneyiz ya 3 kuruş fazla verdik Kırmızı oldu ...

Hatice yi aldığımızda sabah 3 , akşam 8 tur elinde el feneri arabanın üstüne sivrisinek mi kondu yoksa yanından araba gerçerken oluşan rüzgardan arabamız üşütmüş müdür diye dolaşan Memo değilmişçesine kıydı arabamıza...
"Aşkım ben x'e gideceğim haberin ola" cümlesine " nereye gidersen git sakın Hatice'yi valeye verme" diyen kocamdan bahsediyoruz belirtmek isterim.

Neyse gün bugündür, MIRTAZA geldi hayatımızın orta yerine oturdu. Neyseki SANRUF u var :)) Evet , ne var öyle avutuyorum kendimi. :)))

Benim aklımın almadığı arabasına bu kadar aşık , bu kadar titiz bir adamın MIRTAZA ile eve gelmiş olması ...
Ama umut fakirin ekmeği demişler boşa dememişler...
Bugün benim doğum günüm!
Akşama kapıya bir çıkacağım o istediğim bej rengi MİCRA bana bakıyor olacak.. Adı da EYLÜL olacak ...

Dedim ya Umut fakirin ekmeği ...
Umut etmek için akşama kadar vaktim var ...
Sonra MIRTAZA ya atlar evime giderim.
Zaten hastayım!
Size bir şey diyeyim mi ?

Bu doğumgünü olmamış!




4 yorum:

  1. doğumgünün kutlu olsun, mutlu ol senelerce! umarım eylül'üne de kavuşursun ümidi kesme :))

    YanıtlaSil
  2. mutlu, musmutlu ve Eylül'lü bir yıl diliyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun o zaman:)

    Eylül deyip deyip Mırtaza'nın tepesininin tasını attırma, bu arabalar başkasının varlığını hissettikleri an adam gibi çalışmayı bırakıyorlar. Eylül de gelmez, Mırtıza da bırakır gider, ortada kalıverirsin :)

    YanıtlaSil
  4. hah ha:))yine keyifli bir yazı olmuş.ne diyeyim yeni yaşında herşey gönlünün istediği gibi olsun..sevgiler

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe