03 Ekim 2013

ETME !

Ey okuyucu ;

* Okuma! Hayır blogumu değil Hamdi KOÇ - Çıplak Adam okuma. Hele ki benim gibi çıktığı gün alıp büyük umutlarla başlama. Sonra okumaktan soğursun Damla demişti dersin. Varsın roman kahramanı Mesut'un kasvetli hayallerini de bilmeyiver...

*Erkek okuyucular , tasarruf yapacağım diye eşine ucuz araba Alma! Sonra kornası çalışmaz, Kliması gazı içeri verir mazallah eşiniz kendisine suikast düzenlediğini sanabilir. Ayrılmak ya da öldürmek istiyorsanız Net olun

*Deme! Birini arayıp  "Birazdan arayıp senden bir şey isteyeceğim" deyip kapatmayın o telefonu. Sonra karşı taraf siz arayana kadar kurar da kurar. Hani deseniz ki Bir iş var intihar bombacısı lazım sen olur musun ? O insan o kadar kötüsüne bile hazırlıyor kendini siz düşünün  :)  

*Bir Pazar sabahı 11:00 de  RetroTürk de Annemin Plakları'nı dinlemeden Ölme! Dinle ,sonra bana teşekkür et :)  

*Araştırmadan Alma! Çocukların odası için beğendiğim bir avize online alışveriş sitelerinin birinde 129.90 iken diğerinde 69.90 idi. Aynı marka , aynı model... Bir kez daha hatırladım ki online alışveriş ucuzdur diye bir kural yok!  

*Şişman Kalma! Ama neden ? Bana bir yararı var mı ? Aslında yok ama şöyleki ; evde bir Eliptik bisikletimiz varki cillop gibi yepisyeni durmakta ama satmam lazım çünkü yeni taşınacağım evde yer yok. Garantisi devam ediyor , almak isteyen olur ise sağlam Blogcu indirimi de yaparım hani! Alın Sişman Kalmayın beni de bu dertten kurtarın bacım İlan şurada  

Evet yazının asıl amacı Bisikleti satmaktı :) Öperim hepinizi ...


2 yorum:

  1. Tamam yapmayacağım hiçbirini.
    Gerçi hamile olduğum için bir süre şişman kalmaya mecburum, sorry şekerim :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle Hamdi Koç konusuna katılıyorum.Ben de yazacaktım ama fırsat bulamadım.Beni o kadar gerdi ki resmen rahatsız oldum.Üstelik tavsiyeni dinleyip sakin zamanda okudum ama yine de fayda etmedi..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe