24 Ekim 2013

EuroFlora Alışverişimiz

Tamamen masumane başlayan EuroFlora çıkartmamız annemin alışveriş yaparken takındığı “ Kadınlar alışveriş yaparken susamaz, acıkmaz, acı duymaz hatta çişi bile gelmez” mottosu ile hafif çaplı bir işkenceye dönmedi değil.
Amannn Damla abartma mı dediniz ?
Kısa özet geçmem gerekir ise 3 katlı dev mağazayı gezip bitirdikten sonra kasalara yönelmişken “ gel ya şu katı tekrar gezelim , belki atladığımız bişi olmuştur” gibi delice bir teklifde bulundu.
Açtım , susuzdum , acı çekiyordum ama hakkını yemeyeyim mağaza içindeki tuvalete girmeme izin vermişti – tamam anne ısrar etme tuvaletin önünde beklerken sahibi tuvalette olan sepetteki eşyalara göz diktiğini anlatmayacağım-
Neyse 3 kat + 1 kat ekstra yı dolaşmanın ardından arabaya bindiğinde “ aman burda da bu sefer hiç bir şey yoktu yahu “ demiş olması ile benim akşamına 4 duble rakı içmem arasında hiç bir bağlantı yok.
Yoksa var mı ?
Neyse ben EuroFlora yı çok seviyorum. Biz Kağıthane’dekinin müdavimiyiz sanırım bir de Yeşilköy’de var.
Özellikle Can’ın sünnet hazırlıklarında su yolu yapmıştık.
Bu sefer asıl amacımız gezmek olsa da dikkatimiz hep yeni doğacak bebişimiz Yeğenim olacak zat-ı muhterem Çınar içindi.
Yeni doğum yapacaklar için bulunmaz bir cennetmiş gerçekten de burası , aklınızda olsun.
Bir ara Fotoğraf çekmekten yorulup Gizo ya yollamak için video çekmiştim buyrun kısa bir örnek sizlere…


ve daha fazlası ;
çınar

Ve pek tabi bizim gibi hamile olmayan ununu elemişler için de bir cennet orası.
Eskiden mobilya yoktu mesela , şimdi bir kaç çeşit şifonyer kıvamlı bir şeyler getirmişler.
Biz kendisini çok sevdik ;
fotoğraf 1 (8)
En üst katına hiç çıkmamıştım taa ki annemle gidene kadar, zaten halimden de anlaşılacağı üzere sepeti it Damla şunu kap Damla , Atıl Kurt Damla derken dağıldım. Kollarda derman kalmadı.
Göz attıklarımızdan bir kaçı ;

euroflora3
Tamam hiç çıkmadığım 3. katta çok güzel bahçe bibloları vardı ama almak için ilk önce bahçem olması gerekmez mi ? Biraz kafam karıştı Gülümseme

Vee en cennet kısmı en sona bıraktım Tabi ki Ferforje kısmını ;
fotoğraf 2 (6)

Bu da o cennet kısımdan benim payıma düşen kara tahtam. Biraz karanlık çıktı ama , pek tabi baykuşlu :)
fotoğraf 2 (5)
Yakın zamanda yapacağımız Can’ın Doğumgünü için bir ziyaret de Parti Malzemeleri kısmına gerçekleştireceğim. Orası da nasıl güzel anlatamam.
Aslında anlatırım , çok yakında bu blogda …

6 yorum:

  1. Anaaa Ankara'da da varmış bu mağaza.
    Ben de niye her şey İstanbul'da diye dertleniyordum; sayende biraz daha dertlenip bir bakayım sitesine dedim Ankara adresini buldum.
    En kısa zamanda gidilip talan edile!

    YanıtlaSil
  2. aah, aaah! olsa da gisek! bu arada o söz benim eşimin de meşhur sözüdür ;D

    YanıtlaSil
  3. ne nankör evlatsın be sen diyecem de kıyamıyorum prenses:))kabul etki her şey senin içindi ayrıca sayemde 3 katlı mağazayı 4 kat olarak gezdin hiçte itiraz etmedin o an için ama naberrrrrrr. Ama sefam olsun şimdi orada olsam tekrar gezerim hemde her katı 2 kez:))))))öpüldün koklandın...

    YanıtlaSil
  4. Bide ben olsaydım orda hamile olduğumu unutur hiç çıkarmazdım sizi ordan :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy keşke Eskişehirdede olsa gez gez bıkmazsın:)

    YanıtlaSil
  6. hihi, çok güldüm çok tatlı herşey.
    :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe