22 Ekim 2013

Taşınsak da mı saklasak 1

Hummalı bir taşınmanın ardından tek parça ama hafif balataları sıyırmış olarak aranızdayım efenim.
Ohh özlemişim yahu yazı yazmayı!
Malum evde internet olmayınca insanın ne blog yazma ne sosyal medya kullanma hevesi kalmıyor. Neyseki şafak 9, 9 gün sonra internetimiz de gelirse o zaman fırtınalar gibi eseceğim blog aleminde. -esmedi-
Buradan okuyanda evde tek eksiğimizin internet olduğunu sanar değil mi ? Sanmayın a dostlar zira taşınmaydı  ,  bayramdı çocuğa üst baştı derken ankastre set alacak paramız kalmadı.
Şaka şaka çok şükür ocak alacak paramız var , ama alınan ocağı eve getirtmeye yetecek itibarımız yok!
Taşındığımızın 10. gününde hala akşama Actifry da ne yapsam derdindeyim.
Hayır Actifry bana bir tanıtım yazısı yaz dese bu kadarı aklıma gelmezdi.
Bugüne bugün actifry yemekleri ile misafir ağırlamış insanız! Kendimizi kaptırıp kurufasulye pilav bile yaptık.
Zaten Tefal bu yazıyı okusa kesin hani Ferrarisine tüp taktıran adamdan aldılar ya arabasını benden de actifry ımı alır. Alma Tefal etme  eyleme !

Bundan birkaç ay önce instagramda konuşmuştuk Actifry da ne pişiriyorsunuz değişik diye. Herkes (ben de dahil) patates kızartması, köfte, kestane, kabak , havuç kızarmasından pek ileri gidememiştik.
Ama ben ne yaptım , buyrunuz efenim resimli ispatları ....
Gördüğünüz sofradaki BULGUR pilavı bile Actifry ürünü hanımmm...

Sonra bir de kahvaltılar var , Mantarlı omlet , patatesli omlet, sosisli omlet , omlet, omlet , omlettttt.. Yumurta kafa olduk çıktık Franke senin yüzünden!

Actifry tarif kitapçığından sınav yapsalar yıldızlı 100 alırız annem ile.

Sonra baktık içimiz kurudu , ben ki sulu yemek pek sevmem ah dedim bi ıspanak olsa sulu bansak ekmeği offff! Kibritçi kız gibi fotoğraflara bandım ekmeği son günlerde...
Kuru fasulye denesek mi ? fikri annemden çıktı. İnsan bi acıyo o makinaya da hani elalem haftada 1 kullanıyor o da belki biz günde 3 öğün!  Neyse dedim ki bozulursa da ulvi bir amaç için bozulmuş olacak hem de o bozulup elimizden kurtulmayı hak etti , dene gitsin!
Ve sonuç; hayatımda yediğim en lezzetli Kuru Fasulye ler arasında ilk 5 e çok rahat girer!
Pirinç pilavı biraz lapa oldu bak , bi çıtır yani ama insan sefalet günlerinde hepsine alışıyor biliyon mu ?


Şimdi bu kadar övdüm klasik Türk kadını olayım mı ?
Yahu Actifry iyi hoşsun ama bir çorba yapamıyorsun!

Yoksa yapıyor mu ? Çok yakında...
Macera devam edecek ...



8 yorum:

  1. Bi küçük tüp alaydınız eyiydi:)

    YanıtlaSil
  2. Bahar ; Di mi yahu ? Ama direndik , ölümüne Survivor :))

    YanıtlaSil
  3. Düdüklü tencere istiyorum ben:) ama korkutuyorlar düdüğü bozulursa patlar diyorlar:( taşınma mağdurlarından biride benim henüz dinlenemedim sanki biri üstümde zıplıyor birde fil fil kesinlikle fil:)

    YanıtlaSil
  4. siyahkuğu; bence o düdüklü patlaması yalan iş! Vallahi ne düdüklüler çıkarttılar neredeyse kendi ayıklayıp pişirip tabaklara porsiyonlayacak. Ben kullanıyorum çok memnunum vallahi düdüklümden. Bi Ocağım olaydı şimdi düdüklümde mercimek çorbası yapardım :S ah ah!!

    YanıtlaSil
  5. :) Çok güldüm yazınaa.. modern, lüks mağdurluk böyle oluyor desene :) Tefal, bizde yok, ama ablamlara söyleyim denesinler yemekleri :)haa fasülye etlimiydi :)))yeni eviniz hayırlı olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Allah iyiligini versin :) tarifini yaz da ben de yapayim o kuru fasulyeden. Ben anca patates yapıyor um :)

    YanıtlaSil
  7. bak kek yapmayı unuttuk,ama ilk fırsatta deneyelim harika olur bence.

    YanıtlaSil
  8. sabırsızlıkla bekliyorum :))))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe